logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Consulting'n more zmienia się w More Communications Agency

  PR 26.05.2020, przeczytano 722 razy

Agencja Consulting’n more, obecna na rynku od 2008 roku, przeprowadziła proces rebrandingu. Pod nową nazwą, more communications agency, firma będzie świadczyć usługi bliskie idei one-stop shop z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Efektem tego procesu jest także nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/consulting-n-more-zmienia-sie-w-more-communications-agency,387161,artykul.html

Obecne zmiany są wynikiem konsekwentnie realizowanej przez agencję strategii, zakładającej stały rozwój kompetencji w kierunku komunikacji o charakterze 360 stopni – ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe i współpracę z influencerami. Oferta more communications agency obejmuje planowanie, wdrażanie i koordynację działań w sześciu głównych obszarach, takich jak: Strategie komunikacji, Media, Social Media, Content Marketing & Digital, Influencer Marketing i Event Marketing.

- Zależało nam, aby w procesie zmiany tożsamości agencji zaakcentować kompleksowość naszych usług. Obecna oferta jest koncentracją wiedzy i doświadczenia, które zdobywaliśmy przez lata. Podkreśliliśmy jednocześnie to, co nas wyróżnia – nastawienie na partnerstwo i dialog z Klientem, który w obecnej rzeczywistości, bardziej niż kiedykolwiek, ma znaczenie. – mówi Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency.

more communications agency, jako jedyna polska agencja, od 2017 roku należy do IPREX - Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR. Sieć tworzy dziś 65 podmiotów, zlokalizowanych w 28 państwach. Z perspektywy biznesowej daje to agencji przewagę w postaci możliwości realizowania działań dla Klientów w skali globalnej, a także stałej wymiany know-how z ponad 1700 ekspertami komunikacji z całego świata.

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
Kampania „Za głosem serca”: niewydolność serca zabija ponad 120 tysięcy Polaków rocznie
Ponad 1,2 mln Polaków choruje na niewydolność serca. Choroba odpowiada za 20 proc. zgonów w Polsce. Dlatego organizacje pacjenckie, lekarze oraz eksperci nauk o zdrowiu łączą siły w kampanii edukacyjnej „Za głosem serca”, która ruszyła 19 stycznia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764