logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Consulting'n more zmienia się w More Communications Agency

  PR 26.05.2020, przeczytano 865 razy

Agencja Consulting’n more, obecna na rynku od 2008 roku, przeprowadziła proces rebrandingu. Pod nową nazwą, more communications agency, firma będzie świadczyć usługi bliskie idei one-stop shop z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Efektem tego procesu jest także nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/consulting-n-more-zmienia-sie-w-more-communications-agency,387161,artykul.html

Obecne zmiany są wynikiem konsekwentnie realizowanej przez agencję strategii, zakładającej stały rozwój kompetencji w kierunku komunikacji o charakterze 360 stopni – ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe i współpracę z influencerami. Oferta more communications agency obejmuje planowanie, wdrażanie i koordynację działań w sześciu głównych obszarach, takich jak: Strategie komunikacji, Media, Social Media, Content Marketing & Digital, Influencer Marketing i Event Marketing.

- Zależało nam, aby w procesie zmiany tożsamości agencji zaakcentować kompleksowość naszych usług. Obecna oferta jest koncentracją wiedzy i doświadczenia, które zdobywaliśmy przez lata. Podkreśliliśmy jednocześnie to, co nas wyróżnia – nastawienie na partnerstwo i dialog z Klientem, który w obecnej rzeczywistości, bardziej niż kiedykolwiek, ma znaczenie. – mówi Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency.

more communications agency, jako jedyna polska agencja, od 2017 roku należy do IPREX - Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR. Sieć tworzy dziś 65 podmiotów, zlokalizowanych w 28 państwach. Z perspektywy biznesowej daje to agencji przewagę w postaci możliwości realizowania działań dla Klientów w skali globalnej, a także stałej wymiany know-how z ponad 1700 ekspertami komunikacji z całego świata.

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764