logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: ContentHouse dla Vibez do Zetek

  PR 12.08.2024, przeczytano 271 razy
ilustracja

Działania obejmują obsługę komunikacji i kampanii w mediach społecznościowych w ramach akcji #MamWpływ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-contenthouse-dla-vibez-do-zetek,405309,artykul.html

Vibez.pl to serwis Wirtualnej Polski dla Generacji Z tworzony przez jej przedstawicieli. Realizowany w ramach niego projekt #MamWpływ, dofinansowany przez Unię Europejską, ma na celu promowanie idei sprawczości wśród młodych.

ContentHouse odpowiada za komunikację akcji na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTubie. Obejmuje ona różne formaty: posty statyczne, animacje, quizy, ankiety, memy i materiały wideo. W kolejnych etapach planowane są także współprace z influencerami.

– Komunikację budujemy wokół głównego tematu akcji, czyli wpływu, jaki przedstawiciele Generacji Z mają zarówno na swoje życie, jak i świat, który ich otacza. Pokazujemy, że to nie wielkie rzeczy, ale codzienne wybory kształtują ich rzeczywistość. Stawiamy na wyrazisty, atrakcyjny wizualnie content i różnorodność formatów, aby zwrócić uwagę Zetek. Bardzo cieszymy się ze współpracy przy tym ważnym społecznie projekcie – mówi Monika Nykiel, Content Marketing Manager, ContentHouse.

Cztery filary komunikacji to: ekologia, zdrowie psychiczne, LGBTQIA+ i zaangażowanie społeczne. Kluczowymi cechami tworzonych treści są autentyczność, inkluzywność, wyrazistość oraz bliskość codziennym doświadczeniom Zetek.

Po stronie ContentHouse działania nadzoruje Content Marketing Manager Monika Nykiel. Współpracę z klientem koordynuje natomiast Client Service Director Agnieszka Trębacz.

Projekt #MamWpływ potrwa do końca września. Biorą w nim udział także redakcje z krajów partnerskich – Litwy, Bułgarii, Chorwacji i Rumunii.

Źródło: ContentHouse

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764