logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Coś nie gra w Twoim uśmiechu? Kampania reklamowa Enel-med

  PR 24.02.2020, przeczytano 1940 razy
ilustracjastrzałka

Marka enel-med stomatologia ruszyła z ogólnopolską kampanią reklamową usług implantologicznych i protetycznych. Za koncepcję i opracowanie kampanii odpowiada Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cos-nie-gra-w-twoim-usmiechu-kampania-reklamowa-enel-med,385808,artykul.html

Kampania prowadzona jest w kanałach online (social media, display, mailingi), a także we wszystkich klinikach stomatologicznych enel-med stomatologia. Jej celem jest promocja usług implantologicznych i protetycznych.

- Protetyka i implantologia to dziedziny stomatologii, które nie tylko szybko się rozwijają, ale także cieszą się coraz większą popularnością. Kampania wykorzystuje ten trend, a także zwraca uwagę konsumenta na najwyższą jakość oferowanych usług w naszych placówkach – komentuje Beata Krakowska, Dyrektor ds. stomatologii i medycyny estetycznej w enel-med.

- Tworząc kreację, postawiliśmy na jednoelementowy koncept z czystą formą i jasnym przekazem, który jednocześnie opiera się na zabawie obrazem i słowem – zarówno w sposób bezpośredni i z wykorzystaniem przenośni. Tym samym udało nam się stworzyć kampanię, która jest zaczepna i zwraca na siebie uwagę odbiorcy – dodaje Anita Sochacka, managing director Lotnej.

Źródło: Lotna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Valkea Media wyodrębnia dział influencer marketingu
Valkea, agencja marketingowa 360°, która od dwudziestu pięciu lat tworzy nagradzane kampanie marketingowe, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, wprowadza od kwietnia nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764