logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Creamfinance z nową komunikacją marki Lendon.pl

  PR 20.01.2022, przeczytano 402 razy
ilustracja

W styczniu wystartowała nowa kampania sprzedażowa marki Lendon.pl. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-creamfinance-z-nowa-komunikacja-marki-lendon.pl,394459,artykul.html

Z początkiem stycznia rozpoczęła się kampania sprzedażowa marki Lendon.pl – Sprawdzone pożyczki bez ukrytych kosztów, która potrwa do końca kwartału. Kampania obejmuje działania w TV oraz na nośnikach digital display i koncentruje się przede wszystkim na budowaniu w świadomości konsumenta benefitów marki takich jak m.in. brak ukrytych opłat czy przejrzystość. W kampanii wykorzystywane są stacje wszystkich grup telewizyjnych.

Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja K2 Create.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

23 maja w warszawskim ATM Studio odbyła się 10. edycja Gali PKO BP Ekstraklasy. Transmisja emitowana była na żywo na kanałach partnerów w telewizji linearnej, a także streamowana online i na YouTubie.
Można zwariować i żyć normalnie – tak głosi hasło kampanii społecznej, której celem jest nawiązanie dialogu, a docelowo zmiana świadomości społecznej dotyczącej postrzegania zdrowia psychicznego. Akcję edukacyjno-informacyjną zainicjowała fundacja Można Zwariować, która otwarcie mówi o zaburzeniach psychicznych, między innymi w podcaście o tym...
Adam Nykles mianowany Chief Data Officerem Publicis Le Pont
Adam Nykles, obecnie Chief Data Officer w firmie KINDRED, należącej do Publicis Groupe w Czechach, będzie pełnił jednocześnie analogiczną rolę w platformie Publicis Le Pont, którą tworzą eksperci Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej, z rynków Polski, Czech i Węgier.
Kampania agencji Peppermint dla marki Heinz
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię „Heinz ❤️ food” promującą zimne sosy marki Heinz.
Karol Kamiński nowym Web Services Directorem w Grupie Blix
Karol Kamiński objął stanowisko Web Services Directora w Grupie Blix, która jest liderem aplikacji smartshoppingowych w Polsce. Wcześniej przez wiele lat był związany z projektem AdRetail, należącym do Grupy Interia. Obecnie kieruje zespołem produktowym, dedykowanym rozwojowi serwisu webowego Blix.pl. Kreuje i wdraża kluczowe projekty budujące jego wzrost, również w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764