logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu

  PR 24.07.2024, przeczytano 578 razy
ilustracja

Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-creative-brand-stories-dla-open-hair-festival-w-sieradzu,405101,artykul.html

Open Hair Festival to cykliczna impreza, która odbywa się w Sieradzu – w tym roku świętując swoje 15-lecie. Na kilka dni miasto zmienia się w plenerowe, wielowymiarowe wydarzenie obejmujące koncerty, pokazy mody, spotkania z gwiazdami, fryzjerami, stylistami i projektantami. Cały festiwal nawiązuje do postaci wybitnego fryzjera i artysty Antoine’a Cierplikowskiego. Był on znanym wizjonerem i jednym z pierwszych stylistów, którzy kreowali wizerunek największych gwiazd swoich czasów. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Sztuka wyrażania siebie”.

– Open Hair Festival w Sieradzu to niezwykłe wydarzenie, które od lat związane jest z Bossa Nova Events. To eventowa podróż w świat muzyki i rozrywki. Trzy dni pełne muzyki, inspirujących spotkań, sztuki i niezapomnianych chwil, które po raz trzeci mieliśmy okazję współorganizować razem z Miastem Sieradz. Osobiście chciałabym, aby miasta realizowały więcej tego rodzaju inicjatyw – mówi Wioleta Cała, senior event manager w Creative Brand Stories.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Festiwal rozpoczął się od odsłonięcia muralu pt. „Czesałem cały świat” w 140. rocznicę urodzin Antoine`a Cierplikowskiego, wykonanego przez krakowskiego artystę Pieksa. Na scenie muzycznej wystąpili m.in. Magdalena Wasylik, Kisu Min oraz Ars Latrans Orchestra. Drugiego dnia w strefie MeetMe gościli m.in. Tymoteusz Pięta i Emilia Kostyk, którzy opowiedzieli o fryzjerstwie, modzie i pasji do sztuki. Uczestnicy mieli okazję podziwiać pokazy młodych projektantów z ASP w Łodzi. Na scenie artystycznej odbył się nocny pokaz mody Jackoba Buczyńskiego. Muzyczną gwiazdą wieczoru był zespół Karaś i Rogucki. Trzeciego dnia Rynek w Sieradzu stał się centrum aktywności dla mieszkańców. Na uczestników czekały inspirujące warsztaty oraz rodzinna gra miejska, która prowadziła przez zakamarki miasta, odkrywając kolejne fragmenty historii. Ponownie odbyły się spotkania w strefie MeetMe, tym razem m.in. z Adamem Szulcem, Kajetanem Szwedem oraz Anielą Wilk. Festiwal zakończył się koncertami – na scenie głównej wystąpili zespół Kwiat Jabłoni oraz KULT. Imprezę poprowadzili Mateusz Opyrchał oraz Ola Filipek.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za kompleksową realizację wydarzenia, program artystyczny, aranżacje przestrzeni i produkcję. Dodatkowo, wsparła Miasto Sieradz w działaniach komunikacyjnych festiwalu oraz w prowadzeniu komunikacji w social media.

Źródło: Creative Brand Stories

creativebrandstories.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764