logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Creative Brand Stories i Świąteczne Miasteczko Homla

  PR 15.12.2023, przeczytano 855 razy
ilustracjastrzałka

W Krakowie odbył się świąteczny event dla marki wyposażenia wnętrz Homla. Wydarzenie miało miejsce przy Pałacu Potockich na Rynku Głównym. Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za koncepcję, produkcję i realizację części wydarzenia dla influencerek. Z kolei firma Box of Stories, także należąca do Creative Brand Stories, zrealizowała zaproszenia i upominki dla influencerek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-creative-brand-stories-i-swiateczne-miasteczko-homla,402484,artykul.html

– Homla to marka znana z kreowania magicznej atmosfery świątecznej. Nasze produkty, od dekoracji po prezenty, podkreślają unikatowość i radość związane z tym wyjątkowym okresem. W Homla wierzymy, że Święta to czas, który warto celebrować w magiczny sposób. Inspiracją do stworzenia tego magicznego miejsca była właśnie nasza miłość do Świąt i pragnienie podzielenia się tą radością z mieszkańcami Krakowa – mówi Magdalena Guzik, Brand Manager, Homla.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Influencerki, takie jak m.in. Weronika Sowa (@wersow), Hanna Puchalska (@hi_hania) czy Melka Kowal-Głuc (@s0ymel), otrzymały magiczne zaproszenia na spotkanie towarzyszące Świątecznemu Miasteczku Homla. Podczas spotkania miały okazję nie tylko poznać najnowsze kolekcje marki (Magic Moments, Simply Scandi, Winter Glamour oraz Wooden Craft), ale także wziąć udział w warsztatach japońskiej sztuki pakowania prezentów – furoshiki oraz samodzielnie przygotować personalizowaną gorącą czekoladę.

Akcji promocyjnej wydarzenia towarzyszył świąteczny garbus, który od 1 grudnia jeździł po krakowskich ulicach jako ruchome zaproszenie na wydarzenie. Dodatkowo, wydarzenie wspierała kampania radiowa.

Partnerem wydarzenia był KBF, specjalizujący się w organizacji i promocji imprez kulturalnych, będący również współgospodarzem Pałacu Potockich.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Creative Brand Stories

Dodatkowe informacje:

Homla, powstała w 2015 roku, jest dostępna w ponad 70 salonach na terenie Polski. Marka tworzy przedmioty, które nadają wnętrzom nie tylko piękno, ale także przytulność i wygodę. Sklepy Homla znajdują się w galeriach handlowych w różnych miastach Polski, a produkty marki są także dostępne online na https://homla.com.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe
Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak...
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc
Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B
Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam
DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom...
Luka płacowa wśród twórców internetowych
Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764