logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink

  PR 14.06.2024, przeczytano 434 razy
ilustracja

Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-creative-brand-stories-realizuje-strefy-tiger-energy-drink,404648,artykul.html

– Kreatywny koncept „Doładuj energię z Tigerem”, inspirowany hasłem „Power is back”, łączy nostalgię lat 90. z festiwalową energią, przyciągając uwagę i budując autentyczną więź z odbiorcami marki. Ubiegłoroczne doświadczenia potwierdziły skuteczność tego podejścia. Cieszymy się, że możemy ponownie współtworzyć ten projekt w lekko odświeżonej formie – podkreśla Monika Buchwald, CEO oraz Head of Creative & Strategy w Creative Brand Stories.

Wprowadzenie marki Tiger Energy Drink do świata festiwali muzycznych w 2023 roku stanowiło istotną zmianę w jej strategii komunikacyjnej, dotychczas skoncentrowanej głównie na przestrzeni cyfrowej. 

– Udział w wakacyjnych wydarzeniach w Polsce jest częścią strategicznego planu rozwoju marki Tiger Energy Drink, mającego na celu wzmocnienie jej wizerunku oraz pogłębienia więzi z konsumentami poprzez powiązanie produktu z pozytywnymi emocjami płynącymi z doświadczeń festiwalowych. Ta rewolucyjna zmiana pozwoliła przenieść naszą komunikację z cyfrowej przestrzeni do bezpośredniego kontaktu z odbiorcami – mówi Marcin Szewczyk, Event Specialist w Grupa Maspex. – Skuteczna współpraca z Creative Brand Stories w roku 2023 potwierdziła efektywność tej strategii, prowadząc do decyzji o kontynuacji partnerstwa – dodaje Marcin Szewczyk.

W 2024 roku marka Tiger Energy Drink pojawi się na trzech letnich wydarzeniach:

  • 15-16 czerwca podczas Tattoofest Convention w Krakowie, 
  • 20-22 czerwca na festiwalu Tauron Nowa Muzyka w Katowicach,
  • 13-14 lipca na trzeciej edycji Clout Festival w Warszawie.

Creative Brand Stories odpowiada za przygotowania projektu strefy oraz koncepcji aktywacji, które wyróżnią markę na letnich wydarzeniach.

Źródło: Creative Brand Stories

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764