logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Creative Brand Stories wspiera Ligę Kubusiowego Narciarza

  PR 09.12.2024, przeczytano 263 razy
ilustracja

Bssa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, jest odpowiedzialna za kreatywną koncepcję, produkcję oraz realizację stref zimowych aktywności w ramach dziewiątej edycji „Ligii Kubusiowego Narciarza”. Po raz kolejny młodzi narciarze i snowboardziści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w serii zawodów organizowanych w ośrodkach narciarskich Grupy Pingwina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-creative-brand-stories-wspiera-lige-kubusiowego-narciarza,406783,artykul.html

Dziewiąta edycja „Ligi Kubusiowego Narciarza” odbędzie się w pięciu miejscowościach i obejmie pięć zawodów narciarskich oraz snowboardowych dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat. Pierwsze zawody rozpoczną się 18 stycznia 2025 roku na Czarnym Groniu w Rzykach, a finał zaplanowano na 15 lutego 2025 roku na stoku Skolnity w Wiśle.

Pod hasłem „Rusz się z K!” dzieci nie tylko będą miały okazję zmierzyć się w sportowej rywalizacji z rówieśnikami, ale także wezmą udział w radosnej, kreatywnej zabawie. Zimowy „K Camp” połączy aktywności sportowe na świeżym powietrzu, muzykę oraz wspólną radość.

ilustracjastrzałka

– W tej edycji „Ligi Kubusiowego Narciarza” wspólnie z marką Kubuś chcemy promować aktywność sportową oraz zdrowy tryb życia. Dzięki odświeżonej formule zawodów zachęcimy najmłodszych miłośników sportów zimowych oraz ich rodziców do wzięcia udziału w pełnej sportowych wyzwań zimowej olimpiadzie – mówi Paula Magiera, Event Director w Creative Brand Stories.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiada za kreację, produkcję oraz realizację dziewiątej edycji „Ligi Kubusiowego Narciarza”, w tym za koncepcję aktywacji w ramach tego wydarzenia.

Źródło: Bossa Nova Events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764