logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Credit Agricole promuje akcję „Otwórz konto w aplikacji”

  PR 10.06.2020, przeczytano 1430 razy
ilustracjastrzałka

Bank Credit Agricole uprościł do minimum procedurę zakładania konta. Dzięki aplikacji mobilnej można otworzyć rachunek bankowy bez wychodzenia z domu – wystarczy dowód osobisty i smartfon. Za kampanię performance promującą nową usługę odpowiada agencja Cube Group. Kampanię realizują również Performics i Business Factory, a kreację przygotowały JUST i PoV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-credit-agricole-promuje-akcje-_otworz-konto-w-aplikacji_,387378,artykul.html

Podstawowym ułatwieniem dla użytkowników jest możliwość założenia konta bankowego w prosty i bezpieczny sposób, bez wychodzenia z domu czy nawet wizyty kuriera. Wystarczy smartfon z systemem Android lub iOS oraz polski dowód osobisty. Wszystko odbywa się przez internet i aplikację mobilną CA24 Otwórz Konto. Do otwarcia rachunku wystarcza zdjęcie dowodu i selfie, a umowę podpisuje się poprzez potwierdzający kod SMS.

Kampanię performance, promującą zakładanie konta w aplikacji, realizuje Cube Group. Ma ona na celu pozyskiwanie jakościowych instalacji kończących się założeniem konta.

Z konta można korzystać od razu – wystarczy zainstalować aplikację mobilną banku CA24 Mobile lub skorzystać z internetowego serwisu CA24 eBank.

Poza akcją „Otwórz konto w aplikacji” Cube Group realizuje dla Credit Agricole działania SEM i programmatic promujące kredyt gotówkowy.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764