Bezgluten zmienił logo i opakowania swoich produktów. Są to elementy nowej strategii marketingowej przygotowanej przez Communication Unlimited.
Bezgluten jest liderem produkcji artykułów bezglutenowych oraz niskobiałkowych na rynku polskim, choć z dużym powodzeniem zdobywa również rynki zagraniczne. W swojej ofercie ma ponad 400 różnorodnych produktów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia diety bezglutenowej oraz niskobiałkowej - pieczywo, mąki, koncentraty, słodycze, przekąski, makarony, produkty śniadaniowe, zupy, sosy, przyprawy oraz wyroby garmażeryjne.
- Projektując nowe opakowania dla marki Bezgluten, zaczęliśmy od motywu przekreślonego kłosa - międzynarodowego oznaczenia produktów bezglutenowych. Charakterystyczne przekreślenie po przeskalowaniu przecina cały layout opakowania jak przekątna, wprowadza do kompozycji dynamikę i skutecznie wyróżnia produkty marki Bezgluten na półce - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Istotą pozycjonowania marki Bezgluten jest bezpieczeństwo oraz wyśmienity smak jej produktów. Firma posiada własne laboratoria badawcze oraz rozwojowo-wdrożeniowe, a innowacyjne receptury i prawdziwość smaku powodują, że po wyroby w żółto-granatowych opakowaniach sięgają nie tylko osoby z celiakią oraz fenyloketonurią, ale również ci, dla których jest to własny, świadomy wybór. Brak tolerancji glutenu nie musi ograniczać. Bezgluten jest gwarancją apetycznego i pełnowartościowego posiłku, a jego produkty mogą się znaleźć na stole każdego z nas.
Źródło: Communication Unlimited