logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CU autorem strategii i identyfikacji marki Bezgluten

  PR 28.08.2018, przeczytano 970 razy
ilustracjastrzałka

Bezgluten zmienił logo i opakowania swoich produktów. Są to elementy nowej strategii marketingowej przygotowanej przez Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cu-autorem-strategii-i-identyfikacji-marki-bezgluten,37708,artykul.html

Bezgluten jest liderem produkcji artykułów bezglutenowych oraz niskobiałkowych na rynku polskim, choć z dużym powodzeniem zdobywa również rynki zagraniczne. W swojej ofercie ma ponad 400 różnorodnych produktów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia diety bezglutenowej oraz niskobiałkowej - pieczywo, mąki, koncentraty, słodycze, przekąski, makarony, produkty śniadaniowe, zupy, sosy, przyprawy oraz wyroby garmażeryjne.

- Projektując nowe opakowania dla marki Bezgluten, zaczęliśmy od motywu przekreślonego kłosa - międzynarodowego oznaczenia produktów bezglutenowych. Charakterystyczne przekreślenie po przeskalowaniu przecina cały layout opakowania jak przekątna, wprowadza do kompozycji dynamikę i skutecznie wyróżnia produkty marki Bezgluten na półce - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Istotą pozycjonowania marki Bezgluten jest bezpieczeństwo oraz wyśmienity smak jej produktów. Firma posiada własne laboratoria badawcze oraz rozwojowo-wdrożeniowe, a innowacyjne receptury i prawdziwość smaku powodują, że po wyroby w żółto-granatowych opakowaniach sięgają nie tylko osoby z celiakią oraz fenyloketonurią, ale również ci, dla których jest to własny, świadomy wybór. Brak tolerancji glutenu nie musi ograniczać. Bezgluten jest gwarancją apetycznego i pełnowartościowego posiłku, a jego produkty mogą się znaleźć na stole każdego z nas.

ilustracjastrzałka

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764