logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CU autorem strategii i identyfikacji marki Bezgluten

  PR 28.08.2018, przeczytano 890 razy
ilustracjastrzałka

Bezgluten zmienił logo i opakowania swoich produktów. Są to elementy nowej strategii marketingowej przygotowanej przez Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cu-autorem-strategii-i-identyfikacji-marki-bezgluten,37708,artykul.html

Bezgluten jest liderem produkcji artykułów bezglutenowych oraz niskobiałkowych na rynku polskim, choć z dużym powodzeniem zdobywa również rynki zagraniczne. W swojej ofercie ma ponad 400 różnorodnych produktów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia diety bezglutenowej oraz niskobiałkowej - pieczywo, mąki, koncentraty, słodycze, przekąski, makarony, produkty śniadaniowe, zupy, sosy, przyprawy oraz wyroby garmażeryjne.

- Projektując nowe opakowania dla marki Bezgluten, zaczęliśmy od motywu przekreślonego kłosa - międzynarodowego oznaczenia produktów bezglutenowych. Charakterystyczne przekreślenie po przeskalowaniu przecina cały layout opakowania jak przekątna, wprowadza do kompozycji dynamikę i skutecznie wyróżnia produkty marki Bezgluten na półce - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Istotą pozycjonowania marki Bezgluten jest bezpieczeństwo oraz wyśmienity smak jej produktów. Firma posiada własne laboratoria badawcze oraz rozwojowo-wdrożeniowe, a innowacyjne receptury i prawdziwość smaku powodują, że po wyroby w żółto-granatowych opakowaniach sięgają nie tylko osoby z celiakią oraz fenyloketonurią, ale również ci, dla których jest to własny, świadomy wybór. Brak tolerancji glutenu nie musi ograniczać. Bezgluten jest gwarancją apetycznego i pełnowartościowego posiłku, a jego produkty mogą się znaleźć na stole każdego z nas.

ilustracjastrzałka

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing i AI - konferencja I love marketing & technology już w październiku
23 – 27 października w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy i będzie skupiał się na marketingu oraz AI.
Laureaci 15. edycji konkursu POS Stars na najlepszy display reklamowy
Podczas targów Festiwal Marketingu, które odbyły się 13 i 14 września w EXPO XXI Warszawa, miała miejsce 15. Jubileuszowa edycja konkursu na najlepszy display reklamowy POS STARS.
Cube Group & SEMSTORM & WhitePress zapraszają na bezpłatny webinar. Chcesz poznać genialne sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki działaniom SEO&Contentu? Już 27 września o 10:00 zarezerwuj swój czas w kalendarzu na bezpłatny webinar organizowany przez Cube Group, SEMSTORM i WhitePress. Zebraliśmy ekspertów z branży, którzy podzielą się swoją...
Golden Drum 2023: więcej zgłoszeń do konkursu
Festiwal Golden Drum odnotowuje wzrost liczby zgłoszeń, przy czym największą liczbę prac zgłosiła Ukraina, a następnie Rumunia, Polska, Słowacja, Węgry i Bułgaria. Ponad połowa kreatywnych rozwiązań pochodziła od niezależnych agencji. Liczba zgłoszeń w sekcji Creative Media Excellence przekroczyła oczekiwania kapituły konkursu. Zwycięzcy Golden Drum zostaną ogłoszeni...
Pro Experts Days to wydarzenie organizowane przez ekspertów branży digital marketingu, kierowane do środowiska marketingowego i biznesowego. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął IAB Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764