logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CU pro bono dla Warsaw Jewish Film Festival

  PR 26.09.2018, przeczytano 1030 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z Fundacją Kamera Dawida WJFF.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cu-pro-bono-dla-warsaw-jewish-film-festival,379506,artykul.html

Doradztwo strategiczne i promocyjna identyfikacja graficzna to projekty powierzone CU przez organizatorów 16. Warszawskiego Festiwalu Filmów o Tematyce Żydowskiej. Agencja zrealizuje je pro bono.

Warszawski Festiwal Filmów o Tematyce Żydowskiej odbędzie się w dniach 12-18 listopada 2018 r. w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Impreza realizowana jest od roku 2003 roku. Stanowi ona bardzo unikalną formułę na skalę Polski, będąc równocześnie jednym z pierwszych i największych festiwali tego typu w naszej części Europy. Na Festiwalu prezentowane są produkcje mówiące o tradycji, historii i współczesnym życiu Żydów w samym Izraelu oraz diasporach na całym świecie. Organizatorom Festiwalu zależy na podtrzymywaniu żydowskiego dziedzictwa kulturowego, promowaniu postawy tolerancji i otwartości na innych oraz eliminacji ksenofobii i antysemityzmu.

Podczas dotychczasowych edycji Festiwalu zaprezentowano łącznie ponad 600 filmów z blisko 30 krajów, a także nagrodzono produkcje, które zostały docenione na największych światowych festiwalach.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764