logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cukier Królewski rozwija akcję „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”

  PR 29.11.2023, przeczytano 415 razy
ilustracjastrzałka

Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cukier-krolewski-rozwija-akcje-_piecz%2C-przerabiaj%2C-podziel-sie_,402281,artykul.html

Pierwsza charakterystyczna zielono-czerwona jadłodzielnia, będąca efektem współpracy marki Cukier Królewski z Fundacją Weź Pomóż, pojawiła się 23 listopada we Wrocławiu. Wspólne działania stanowią kontynuację zainaugurowanej w ubiegłym roku kampanii „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”, w ramach której „Królewski” zachęca do niemarnowania żywności. Działania w duchu less waste dotychczas prowadzone były głównie w social mediach marki oraz jej ambasadorek – Aleksandry Tatki, Sylwii Dróżdż i Moniki Moleckiej. Z myślą o internautach powstała także dedykowana zakładka na oficjalnej stronie Cukru Królewskiego z gotowymi rozwiązaniami i przepisami, dostępna pod adresem www.cukier-krolewski.pl/nie-marnuj/.

Aktualnie kampania została rozwinięta o świąteczną akcję „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”. Ideą przedsięwzięcia jest uruchomienie w wybranych miastach Polski południowej jadłodzielni, które z jednej strony będą przeciwdziałać wyrzucaniu żywności, a z drugiej stanowić realne wsparcie dla potrzebujących. Gdzie dokładnie pojawią się kolejne lodówki społeczne? Tego dowiemy się na początku grudnia. Natomiast już teraz wiadomo, że może być ich nawet 5.

W komunikację akcji w mediach społecznościowych zostały zaangażowane dwie ambasadorki Cukru Królewskiego oraz specjalistki od słodkości - Aleksandra Tatka i Monika Molecka. Każdy, kto chce dołożyć swoją cegiełkę do pojawienia się kolejnych lodówek społecznych, może to zrobić, dołączając 7 grudnia o godz. 18:30 do live’a Oli (@olatatka_) i Moniki (@pysznieczyprzepysznie) na Instagramie Cukru Królewskiego (@cukierkrolewski). Za każde 500 osób obecne przez cały czas trwania transmisji marka postawi jedną jadłodzielnię. Docelowo uruchomionych może zostać 5 takich punktów.

Za działania digital, a także organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Działania PR dla marki Cukier Królewski nieprzerwanie od ponad 15 lat prowadzi krakowska agencja Open Media.

Źródło: Open Media

www.openmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowość Biedronki promowana wspólnie z reprezentacją Polski
Współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią Biedronka zaowocowała wprowadzeniem na rynek kolejnego produktu z serii Go Active, sygnowanego logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowość marki własnej pod nazwą Peanut Powder to orzeszki ziemne prażone w formie proszku, o obniżonej zawartości tłuszczu – wspólnie opracowany i polecany przez...
Marka Emolium z kampanią w aplikacji Preglife
Emolium, marka tworząca specjalistyczne kosmetyki do pielęgnacji wrażliwej skóry twarzy i ciała rozpoczęła współpracę z Preglife, aplikacją edukacyjną skierowaną do przyszłych oraz obecnych mam. Kampania ma na celu rozwianie wątpliwości i mitów dotyczących emolientów oraz podkreślenie ich znaczenia w codziennej pielęgnacji skóry dziecka.
Darymex rozpoczyna współpracę z Harbingers
Darymex — polski producent tekstyliów domowych rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers
Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764