logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cut The Mustard odpowiedzialna za identyfikację wizualną Edo App

  PR 14.07.2020, przeczytano 349 razy
ilustracja

Agencje Cut The Mustard odpowiada za branding i przygotowanie materiałów komunikacyjnych dla eDO App – aplikacji mobilnej służącej do zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem dowodu osobistego z warstwą elektroniczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cut-the-mustard-odpowiedzialna-za-identyfikacje-wizualna-edo-app,387771,artykul.html

Zespół agencji odpowiadał za przygotowanie i wdrożenie konceptu identyfikacji wizualnej, w tym zaprojektowanie logotypu, strony internetowej, designu postów do mediów społecznościowych, bannerów internetowych oraz licznych materiałów promocyjnych, które składają się na całościowy brand book. Cut The Mustard odpowiada również za przygotowanie claimów oraz animacji promocyjnej.

eDO App to bezpłatna aplikacja, która pozwala zdalnie, bez wychodzenia z domu, potwierdzić swoją tożsamość. Dzięki aplikacji można m.in. założyć Profil Zaufany i kontaktować się ze wszystkimi urzędami administracji publicznej, złożyć swój podpis w internecie, sprawdzić czy dokument jest ważny i oryginalny, podpisać wniosek o wydanie karty tachografowej w serwisie info-car. Aplikacja będzie stale rozwijana i powiększana o kolejne funkcjonalności. Twórcą aplikacji jest Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.

Współpraca PWPW i Cut The Mustard ma charakter projektowy i została nawiązana w oparciu o wygrany przez agencję przetarg.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764