logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cut The Mustard projektuje dla marki „Drugie Śniadanie”

  PR 15.04.2019, przeczytano 223 razy
ilustracjastrzałka

Cut The Mustard od ubiegłego roku konsekwentnie rozwija dział design, odpowiedzialny m.in. za projekty opakowań. Efektem tych działań było powierzenie przez firmę Dawtona zadania zaprojektowania opakowań marki „Drugie Śniadanie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cut-the-mustard-projektuje-dla-marki-_drugie-sniadanie_,382105,artykul.html

Agencja współpracuje z firmą Dawtona, jednym czołowych polskich producentów przetworów warzywnych i owocowych, od grudnia 2017. Odpowiedzialna jest za strategię, stałą komunikację marki Dawtona w social media, wsparcie digital wybranych projektów oraz komunikację akcji specjalnych jak współpraca marki z WOŚP.

W ostatnim czasie Agencja rozszerzyła zakres usług prowadzonych dla Dawtona przygotowując projekt opakowań nowej marki producenta - „Drugie Śniadanie”. Cut The Mustard odpowiedzialna jest za przygotowanie logotypu marki, designu oraz copy opakowań. Pierwsza linia produktów, musów owocowo-warzywnych, trafiła już do sprzedaży. W przygotowaniu są kolejne warianty smakowe.

- Kompetencje, kreatywność i wieloletnie doświadczenie naszych designerów, zostały docenione przez jednego z liderów przetwórstwa owocowo-warzywnego w Polsce. Przygotowanie opakowań dla nowej marki to duża odpowiedzialność i wyzwanie, gdyż niejednokrotnie to właśnie szata graficzna decyduje o tym czy konsument sięgnie po nowy, nieznany mu produkt. Tym bardziej cieszymy się z bardzo dobrych wyników sprzedażowych marki, za którymi stoi wyróżnialny wśród kategorii charakter opakowania - mówi Marcin Strzałkowski, Creative Partner w Cut The Mustard.

Drugie Śniadanie” to nowość w portfolio polskiego producenta przetworów warzywnych i owocowych. Musy owocowe i warzywne to zdrowa alternatywa dla tradycyjnych przekąsek. Podstawę przekąski stanowią jabłko i banan, które łączą się z maliną, wiśnią, truskawką, mango, marakują czy gruszką. Dla wytrawnych smakoszy producent przygotował połączenia z dynią, cukinią lub marchewką.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska
Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.
Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.
„Łazienki polecane przez życie” – wiosenna odsłona kampanii marki Cersanit
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Cersanit pod hasłem „Łazienki polecane przez życie”. W ramach kampanii marka wykorzystując wieloletnie doświadczenie, a także specjalistyczną wiedzę –chce budować świadomość i inspirować Polaków do działania i tworzenia indywidualnej łazienkowej przestrzeni, z wykorzystaniem najwyższej jakości...
Mimaki na targach Fespa 2019
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że zamierza zainspirować klientów do odkrywania twórczych, innowacyjnych, dochodowych możliwości w futurystycznej atmosferze na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Pod hasłem „Wyobraź sobie przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764