“Niewidoczna nakładka, widoczna różnica” - trwa kampania digitalowa polskiej marki U SMILE, która produkuje innowacyjne nakładki do korekcji wad zgryzu i pomaga pacjentom uzyskać wymarzony uśmiech. Za strategię, kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja Cut The Mustard.
U SMILE to kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą poprawić wady zgryzu i cieszyć się zdrowym i pięknym uśmiechem. U SMILE wykorzystuje najnowszą technologię i za jej pomocą produkuje innowacyjne aparaty na zęby - przezroczyste nakładki prostujące (tzw. alignery). To najbardziej komfortowa i higieniczna metoda korekcji wad zgryzu spośród wszystkich znanych obecnie na świecie. Leczenie odbywa się pod opieką lekarza, jest bezpieczne i skuteczne.
Od maja trwa ogólnopolska kampania digitalowa marki U SMILE pod hasłem “Niewidoczna nakładka, widoczna różnica”, której celem jest zbudowanie świadomości produktu oraz pozyskanie pacjentów, którzy chcą rozpocząć korekcję wad zgryzu w gabinetach stomatologicznych współpracujących z marką. Za strategię, kreację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. W ramach kampanii Cut The Mustard przygotowała szereg kreatywnych publikacji do mediów społecznościowych (Instagram, Facebook) oraz materiały wideo sprofilowane pod konkretne grupy odbiorców jak młodzież, dorośli czy rodzice.
Źródło: Cut The Mustard