logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cut The Mustard współpracuje z U Smile i promuje innowacje w zakresie pięknego uśmiechu

  PR 08.06.2021, przeczytano 576 razy
ilustracja

“Niewidoczna nakładka, widoczna różnica” - trwa kampania digitalowa polskiej marki U SMILE, która produkuje innowacyjne nakładki do korekcji wad zgryzu i pomaga pacjentom uzyskać wymarzony uśmiech. Za strategię, kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja Cut The Mustard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cut-the-mustard-wspolpracuje-z--u-smile-i-promuje-innowacje-w-zakresie-pieknego-usmiechu,391796,artykul.html

U SMILE to kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą poprawić wady zgryzu i cieszyć się zdrowym i pięknym uśmiechem. U SMILE wykorzystuje najnowszą technologię i za jej pomocą produkuje innowacyjne aparaty na zęby - przezroczyste nakładki prostujące (tzw. alignery). To najbardziej komfortowa i higieniczna metoda korekcji wad zgryzu spośród wszystkich znanych obecnie na świecie. Leczenie odbywa się pod opieką lekarza, jest bezpieczne i skuteczne.

Od maja trwa ogólnopolska kampania digitalowa marki U SMILE pod hasłem “Niewidoczna nakładka, widoczna różnica”, której celem jest zbudowanie świadomości produktu oraz pozyskanie pacjentów, którzy chcą rozpocząć korekcję wad zgryzu w gabinetach stomatologicznych współpracujących z marką. Za strategię, kreację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. W ramach kampanii Cut The Mustard przygotowała szereg kreatywnych publikacji do mediów społecznościowych (Instagram, Facebook) oraz materiały wideo sprofilowane pod konkretne grupy odbiorców jak młodzież,  dorośli czy rodzice.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764