logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cut the Mustard z lokalną odsłoną kampanii Jaguara

  PR 18.02.2019, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

Startuje lokalna odsłona kampanii Jaguara SET THE PACE. Marka, która od lat stawia na połączenie muzyki z nowymi technologiami, prezentuje najbardziej elektryzującą premierę tego roku – nowy całkowicie elektryczny Jaguar I-PACE w utworze “Duch” elektronicznego duetu XXANAXX / MAREK BILIŃSKI. Za pomysł i realizację projektu odpowiada agencja Cut The Mustard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cut-the-mustard-z-lokalna-odslona-kampanii-jaguara,381287,artykul.html

Dla Jaguara łączenie świata muzyki z nowoczesnymi technologiami stanowi najnowszy przykład wzmacniania więzi pomiędzy kierowcą i jego samochodem.

W lokalnej odsłonie działań prowadzonych w całej Europie pod nazwą THE PACE: Season 1, Jaguar łączy dwa pokolenia twórców muzyki elektronicznej. W studiu nagraniowym spotkali się: jeden z topowych zespołów reprezentujących współczesną elektronikę – XXANAXX – oraz prekursor tego gatunku w Polsce – Marek Biliński. Utwór, który wspólnie stworzyli, na nowo definiuje polską scenę muzyki elektronicznej. Z jednej strony oddaje klimat czasów, kiedy „el-muzyka” przeżywała czasy rozkwitu i stawała się fundamentem jednej z najważniejszych dziś odnóg muzyki popularnej. Z drugiej zaś to przeniesienie w zupełnie inny, wręcz futurystyczny wymiar, gdzie technologia i energia zawarta w muzyce tworzą całkowicie nowe, niewiarygodne brzmienie. "Duch" to połączenie ponad czasem, u którego źródła stoją świeżość, odwaga i doświadczenie, czyli wartości, z których wywodzi się i w które wierzy marka Jaguar.

– Od początku mieliśmy takie podejście, by nie adaptować tak po prostu globalnej kampanii, tylko stworzyć coś swojego, coś, co będzie zakorzenione lokalnie. Brief aż prosił się o muzyczną realizację i dotyczył premiery najnowszego modelu Jaguara, modelu, który z jednej strony czerpie z eleganckiej historii marki, z drugiej nawiązuje do najnowszych trendów. Postanowiliśmy sami stworzyć takie połączenie. Tylko że muzyczne. Tak powstał pomysł na współpracę duetu XXANAXX i Marka Bilińskiego – mówi Paweł Kuskowski, Dyrektor Marketingu Jaguar Polska.

Oprócz wspólnej pracy w studiu nagraniowym, artyści stanęli także przed kamerami na planie teledysku. Scenariusz klipu zbudowany jest z trzech części. W pierwszej – miejskiej rozpoczyna się cała historia. Widz poznaje bohaterów, Klaudię i Michała, którzy wyruszają z miasta w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące ich pytanie. Przemierzają długą drogę do źródeł natury, w której od początku do końca towarzyszy im Jaguar I-PACE. Ich podróż, w warstwie wizualnej, przeplatana jest obrazami z pamięci – to część druga, retrospekcje – które uzupełniają całą historię, przede wszystkim zaś coraz bardziej wyjaśniają motywy działania bohaterów. Ostatnią część stanowi zakończenie filmu, cel podróży, gdzie u źródeł natury, w futurystycznym domu w Dolinie Mgieł, usytuowanym w lesie, czeka na nich Marek Biliński, jeden z najbardziej znanych polskich kompozytorów muzyki elektronicznej, mistrz gatunku, człowiek, który dał początek wszystkiemu.

W rolach głównych wystąpili elektroniczny duet XXANAXX / MAREK BILIŃSKI oraz całkowicie elektryczny Jaguar I-PACE. Słowa piosenki napisała Klaudia Szafrańska, wokalistka XXANAXX. Reżyserię teledysku powierzono Marcinowi Filipkowi, jednemu z najbardziej utytułowanych twórców w polskiej branży reklamowej. Za zdjęcia odpowiada Wojciech Zieliński, a za produkcję klipu – Film Fiction. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cut The Mustard.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
Opus B dla Gedeon-Richter
Wystartowała kampania marki Groprinosin. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764