logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cut the Mustard z lokalną odsłoną kampanii Jaguara

  PR 18.02.2019, przeczytano 251 razy
ilustracjastrzałka

Startuje lokalna odsłona kampanii Jaguara SET THE PACE. Marka, która od lat stawia na połączenie muzyki z nowymi technologiami, prezentuje najbardziej elektryzującą premierę tego roku – nowy całkowicie elektryczny Jaguar I-PACE w utworze “Duch” elektronicznego duetu XXANAXX / MAREK BILIŃSKI. Za pomysł i realizację projektu odpowiada agencja Cut The Mustard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cut-the-mustard-z-lokalna-odslona-kampanii-jaguara,381287,artykul.html

Dla Jaguara łączenie świata muzyki z nowoczesnymi technologiami stanowi najnowszy przykład wzmacniania więzi pomiędzy kierowcą i jego samochodem.

W lokalnej odsłonie działań prowadzonych w całej Europie pod nazwą THE PACE: Season 1, Jaguar łączy dwa pokolenia twórców muzyki elektronicznej. W studiu nagraniowym spotkali się: jeden z topowych zespołów reprezentujących współczesną elektronikę – XXANAXX – oraz prekursor tego gatunku w Polsce – Marek Biliński. Utwór, który wspólnie stworzyli, na nowo definiuje polską scenę muzyki elektronicznej. Z jednej strony oddaje klimat czasów, kiedy „el-muzyka” przeżywała czasy rozkwitu i stawała się fundamentem jednej z najważniejszych dziś odnóg muzyki popularnej. Z drugiej zaś to przeniesienie w zupełnie inny, wręcz futurystyczny wymiar, gdzie technologia i energia zawarta w muzyce tworzą całkowicie nowe, niewiarygodne brzmienie. "Duch" to połączenie ponad czasem, u którego źródła stoją świeżość, odwaga i doświadczenie, czyli wartości, z których wywodzi się i w które wierzy marka Jaguar.

– Od początku mieliśmy takie podejście, by nie adaptować tak po prostu globalnej kampanii, tylko stworzyć coś swojego, coś, co będzie zakorzenione lokalnie. Brief aż prosił się o muzyczną realizację i dotyczył premiery najnowszego modelu Jaguara, modelu, który z jednej strony czerpie z eleganckiej historii marki, z drugiej nawiązuje do najnowszych trendów. Postanowiliśmy sami stworzyć takie połączenie. Tylko że muzyczne. Tak powstał pomysł na współpracę duetu XXANAXX i Marka Bilińskiego – mówi Paweł Kuskowski, Dyrektor Marketingu Jaguar Polska.

Oprócz wspólnej pracy w studiu nagraniowym, artyści stanęli także przed kamerami na planie teledysku. Scenariusz klipu zbudowany jest z trzech części. W pierwszej – miejskiej rozpoczyna się cała historia. Widz poznaje bohaterów, Klaudię i Michała, którzy wyruszają z miasta w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące ich pytanie. Przemierzają długą drogę do źródeł natury, w której od początku do końca towarzyszy im Jaguar I-PACE. Ich podróż, w warstwie wizualnej, przeplatana jest obrazami z pamięci – to część druga, retrospekcje – które uzupełniają całą historię, przede wszystkim zaś coraz bardziej wyjaśniają motywy działania bohaterów. Ostatnią część stanowi zakończenie filmu, cel podróży, gdzie u źródeł natury, w futurystycznym domu w Dolinie Mgieł, usytuowanym w lesie, czeka na nich Marek Biliński, jeden z najbardziej znanych polskich kompozytorów muzyki elektronicznej, mistrz gatunku, człowiek, który dał początek wszystkiemu.

W rolach głównych wystąpili elektroniczny duet XXANAXX / MAREK BILIŃSKI oraz całkowicie elektryczny Jaguar I-PACE. Słowa piosenki napisała Klaudia Szafrańska, wokalistka XXANAXX. Reżyserię teledysku powierzono Marcinowi Filipkowi, jednemu z najbardziej utytułowanych twórców w polskiej branży reklamowej. Za zdjęcia odpowiada Wojciech Zieliński, a za produkcję klipu – Film Fiction. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cut The Mustard.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764