W związku z rozwojem i intensywnymi działaniami podejmowanymi na zagranicznych rynkach, firma Danwood – jeden z najważniejszych w Europie dostawców domów prefabrykowanych – zleciła SYZYGY Warsaw przygotowanie nowej odsłony serwisu.
Uruchomiony serwis (www.danwood.pl) składa się z 5 stron stworzonych dla klientów z kluczowych dla Danwood rynków: niemieckiego, austriackiego, szwajcarskiego, brytyjskiego oraz polskiego. Każda ze stron posiada indywidulanie zaprojektowane funkcjonalności i elementy wizualne zachowując spójność w ramach całego serwisu, a jednocześnie uwzględniając specyficzne potrzeby grup docelowych w danym kraju. Dodatkowo SYZYGY Warsaw dostarczyło elastyczną platformę, która pozwala na późniejszą rozbudowę i dodawanie nowych treści.
- Marka Danwood rozwija się szczególnie dynamicznie na zagranicznych rynkach, a każdy z nich ma różnorodne wymagania, dlatego zależało nam na stworzeniu serwisu, który je uwzględni, a nam pomoże dostosować biznes do panujących realiów. SYZYGY Warsaw stworzyło nowoczesny serwis, dzięki któremu, zarówno klient z Niemiec, jak i z Anglii czy Polski, znajdzie najbardziej istotne z jego perspektywy treści i w efekcie ułatwi mu to podjęcie decyzji o zakupie domu – mówi Sylwia Saczyńska-Sokół, kierownik Działu Marketingu Danwood.
SYZYGY Warsaw odpowiadało za całościowe przygotowanie serwisu i przeprowadzenie wszystkich prac: UX, projektowanie graficzne, programowanie front-end oraz back-end, stabilizację, wdrożenie, publikację oraz konfigurację infrastruktury bazującej na zaawansowanych usługach chmurowych. Głównymi celami działań były: ulepszenie prezentacji oferty, ułatwienie nawigacji oraz zachęcenie do skorzystania z dodatkowych usług, takich jak kontakt ze sprzedawcą oraz zamówienie katalogu. SYZYGY Warsaw obecnie zajmuje się również stałą obsługą i rozwojem serwisu marki Danwood.
Źródło: SYZYGY Warsaw