Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef”. Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpocznie się 1 września br. Za koncept pozycjonowania produktów marki Dawtona w programie kulinarnym emitowanym na antenie TVN oraz zakup mediów odpowiada Value Media.
Dawtona, polska rodzinna firma, której warzywa pochodzą prosto z pola, a jej produkty goszczą w niemal wszystkich polskich gospodarstwach domowych, po wiosennych działaniach wizerunkowych w programie “MasterChef Nastolatki” pojawi się również w telewizyjnej kuchni podczas 13. sezonu kulinarnych zmagań w programie “MasterChef”. Kontekstowe pozycjonowanie marki w programie kulinarnym emitowanym na antenie telewizji TVN, za które odpowiada agencja mediowa Value Media, rozpoczyna się 1 września o godzinie 19:30. Marka Dawtona będzie obecna w pięciu odcinkach emitowanych na przełomie września i października.
Marka Dawtona dostarczy uczestnikom polskiego kulinarnego programu telewizyjnego swoje produkty o czystym składzie, bez zbędnych dodatków, takie jak passaty, pomidory oraz inne warzywa w puszce, które zostaną wykorzystane w rywalizacji o tytuł Mistrza Kuchni. Szeroka gama produktów dostępna będzie także w spiżarni programu w której kucharze-amatorzy mogą wybrać niezbędne do gotowania artykuły spożywcze. Działania branded content marki Dawtona realizowane w telewizji uzupełnione zostaną komunikacją w digitalu, w tym w mediach społecznościowych stacji TVN oraz na kanale programu „MasterChef”.
Produkcję programu realizuje TVN Warner Bros. Discovery współpracując z firmą Endemol Shine Polska.
Źródło: Group One