logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawtona i Value Media z lokowaniem w programie MasterChef

  PR 30.08.2024, przeczytano 458 razy
ilustracja

Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef”. Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpocznie się 1 września br. Za koncept pozycjonowania produktów marki Dawtona w programie kulinarnym emitowanym na antenie TVN oraz zakup mediów odpowiada Value Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawtona-i-value-media-z-lokowaniem-w-programie-masterchef,405480,artykul.html

Dawtona, polska rodzinna firma, której warzywa pochodzą prosto z pola, a jej produkty goszczą w niemal wszystkich polskich gospodarstwach domowych, po wiosennych działaniach wizerunkowych w programie “MasterChef Nastolatki” pojawi się również w telewizyjnej kuchni podczas 13. sezonu kulinarnych zmagań w programie “MasterChef”. Kontekstowe pozycjonowanie marki w programie kulinarnym emitowanym na antenie telewizji TVN, za które odpowiada agencja mediowa Value Media, rozpoczyna się 1 września o godzinie 19:30. Marka Dawtona będzie obecna w pięciu odcinkach emitowanych na przełomie września i października. 

Marka Dawtona dostarczy uczestnikom polskiego kulinarnego programu telewizyjnego swoje produkty o czystym składzie, bez zbędnych dodatków, takie jak passaty, pomidory oraz inne warzywa w puszce, które zostaną wykorzystane w rywalizacji o tytuł Mistrza Kuchni. Szeroka gama produktów dostępna będzie także w spiżarni programu w której kucharze-amatorzy mogą wybrać niezbędne do gotowania artykuły spożywcze. Działania branded content marki Dawtona realizowane w telewizji uzupełnione zostaną komunikacją w digitalu, w tym w mediach społecznościowych stacji TVN oraz na kanale programu „MasterChef”.

Produkcję programu realizuje TVN Warner Bros. Discovery współpracując z firmą Endemol Shine Polska.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

Dodatkowe informacje:

„MasterChef” to popularny program kulinarny, w którym kucharze amatorzy zmieniają się w mistrzów gastronomii. W najnowszej 13. edycji programu talent-show umiejętności uczestników oceniane będą przez Magdę Gessler oraz Michela Morana, a także debiutującego w tej roli Przemysława Klimę, który zastąpi znaną z poprzednich edycji Annę Starmach. Epizodycznie do programu zawitają także goście specjalni, wśród których są między innymi Witold Iwański i Marcin Przybysz, a także powracający po debiucie w “MasterChef Nastolatki” Michał Korkosz „Rozkoszny” oraz Martyna Niemiec zwyciężczyni tegorocznej 1. edycji „MasterChef Nastolatki”. Po raz pierwszy wystąpią także Gosia Molska, która sprawdzi jak pretendujący do miana “MasterChef” kucharze radzą sobie z daniami roślinnymi oraz Juan Camilo Quintero, odznaczony gwiazdką Michelin włoski szef kuchni. Studio “MasterChef” odwiedzi także gość specjalny - Konstantin Filippou, szef dwugwiazdkowej restauracji w Wiedniu. Na zwycięzcę programu czeka 200 tys. zł, możliwość wydania własnej książki kucharskiej, statuetka, a także nagroda specjalna w wysokości 50 tys. zł. przyznana przez sponsora programu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764