logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dej się zaskoczyć - regionalna odsłona kampanii Maggi

  PR 05.11.2024, przeczytano 255 razy
ilustracja

Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku. Celem kampanii jest docenienie odrębności regionalnej tej części Polski. Jej komunikacja prowadzona jest w języku śląskim. Tłumaczenia materiałów, w tym spotu telewizyjnego, zostały skonsultowane z osobami posługującymi się na nim na co dzień. Regionalne hasło kampanii to „Maggi, dej się zaskoczyć”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dej-sie-zaskoczyc---regionalna-odslona-kampanii-maggi,406361,artykul.html

Zakres kampanii obejmuje telewizję, digital (w tym social media). Do zadań agencji Publicis Poland należało opracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad powstaniem wszystkich formatów reklamowych. Za realizację voiceovera w języku śląskim odpowiada studio Fireplace. Planowaniem mediów zajął się Mindshare. Platforma komunikacyjna Maggi „Daj się zaskoczyć” w 2017 roku otrzymała złotą statuetką Effie w kategorii Żywność, a dwa lata później srebro w kategorii Long Term Marketing Excellence.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764