dentsu Creative (Isobar Polska) wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki MAGNAT i rusza z kampanią #kolorLove, której bohaterem jest nowa farba MAGNAT #kolorLove. Linia komunikacyjna produktu budowana jest wokół nowego hasła „Z miłości do koloru”.
Kampania jest związana z wprowadzeniem na rynek nowego produktu MAGNAT #kolorLove, który powstał we współpracy z ambasadorką marki – Dorotą Szelągowską. Dorota na tle kolorowych i inspirujących wnętrz mówi o zaprojektowanej przez siebie kolekcji modnych i uniwersalnych kolorów MAGNAT #kolorLove, podkreślając, że paleta ta zapewnia łatwość wyboru, dzięki prostym nazwom i barwom, które pasują do każdego wnętrza.
W ramach współpracy dentsu Creative odpowiada za opracowanie nowej koncepcji komunikacji dla całej marki MAGNAT. Firma była odpowiedzialna za produkcję spotu TV oraz sesję zdjęciową z udziałem ambasadorki. Przygotowała także ideę komunikacji dotyczącą stałej obsługi kanałów social media, uwzględniającą generowanie contentu, moderację, zakup mediów wspierających markę w SoMe. Produkcją zajął się Propeller.
Źródło: dentsu Creative