logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową

  PR 10.08.2022, przeczytano 1091 razy
ilustracjastrzałka

8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-polska-rusza-z-kampania-outdoorowa,396866,artykul.html

Wiosną podczas gali Agencji Reklamowych i Domów Mediowych 2022 organizowanej przez Media & Marketing Polska, dentsu Polska została ogłoszona Grupą Reklamową Roku 2022, a tuż potem Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości doceniła firmę w plebiscycie Pracodawca Jutra 2022

– Hasło kampanii - „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie” - nie jest przypadkowe: dentsu to różnorodny zespół i kompetencje – media, kreacja, komunikacja, technologia, social media, innowacje, PR, UX, performance. Takie środowisko zapewnia wszystkim pracownikom rozwój, podnoszenie kompetencji i staje się miejscem do uczenia się od siebie nawzajem. Przywiązujemy dużą wagę do rozwoju naszych pracowników poprzez przygotowanie do roli lidera w branży nowoczesnych mediów oraz wsparcie w zarządzaniu karierą w obszarze komunikacji marketingowej i technologii w ramach dentsu University. Ponadto bardzo ważny jest dla nas dobrostan pracowników, dlatego oferujemy dostęp do wysokiej jakości wsparcia psychologicznego i rozwoju osobistego na platformie Mindgram oraz dodatkowe dni wolne, które można przeznaczyć na odpoczynek oraz wolontariat. W naszym biurze w Warszawie oferujemy dzienną opiekę nad dziećmi oraz siłownię pod okiem profesjonalnych trenerów. dentsu Polska to ponad 700 osób, z których każda jest inna i wyjątkowa – co świetnie przekłada się na efekty naszej pracy z klientami i partnerami mediowymi. Nasze podejście w obszarze polityki HR i rozwoju zespołu zostało docenione – jako pierwsza firma z branży marketingowej, już po raz drugi z rzędu, dentsu Polska została nagrodzona tytułem „Friendly Workplace – mówi Agata Kaczmarska, CPO dentsu Polska & CEE.

W tym roku firmie przedłużono także certyfikat ISO 9001 – normę określającą jakość procesów wewnątrz organizacji. Do najsilniejszych stron dentsu Polska zaliczono m.in: ugruntowaną pozycję na rynku agencji marketingowych, kompetencje technologiczne oraz ciągły rozwój naszych pracowników, a także różnorodne działania związane ze wsparciem dla Ukrainy.

dentsu Polska poszukuje specjalistów w m.in. z dziedziny mediów, kreacji, komunikacji, customer service czy IT, więcej szczegółów na stronie do.dentsu.pl

Kampania jest realizowana we współpracy z dostawcami: Clear Channel i AMS

Źródło: dentsu Polska

dentsu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764