8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku.
Wiosną podczas gali Agencji Reklamowych i Domów Mediowych 2022 organizowanej przez Media & Marketing Polska, dentsu Polska została ogłoszona Grupą Reklamową Roku 2022, a tuż potem Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości doceniła firmę w plebiscycie Pracodawca Jutra 2022.
– Hasło kampanii - „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie” - nie jest przypadkowe: dentsu to różnorodny zespół i kompetencje – media, kreacja, komunikacja, technologia, social media, innowacje, PR, UX, performance. Takie środowisko zapewnia wszystkim pracownikom rozwój, podnoszenie kompetencji i staje się miejscem do uczenia się od siebie nawzajem. Przywiązujemy dużą wagę do rozwoju naszych pracowników poprzez przygotowanie do roli lidera w branży nowoczesnych mediów oraz wsparcie w zarządzaniu karierą w obszarze komunikacji marketingowej i technologii w ramach dentsu University. Ponadto bardzo ważny jest dla nas dobrostan pracowników, dlatego oferujemy dostęp do wysokiej jakości wsparcia psychologicznego i rozwoju osobistego na platformie Mindgram oraz dodatkowe dni wolne, które można przeznaczyć na odpoczynek oraz wolontariat. W naszym biurze w Warszawie oferujemy dzienną opiekę nad dziećmi oraz siłownię pod okiem profesjonalnych trenerów. dentsu Polska to ponad 700 osób, z których każda jest inna i wyjątkowa – co świetnie przekłada się na efekty naszej pracy z klientami i partnerami mediowymi. Nasze podejście w obszarze polityki HR i rozwoju zespołu zostało docenione – jako pierwsza firma z branży marketingowej, już po raz drugi z rzędu, dentsu Polska została nagrodzona tytułem „Friendly Workplace – mówi Agata Kaczmarska, CPO dentsu Polska & CEE.
W tym roku firmie przedłużono także certyfikat ISO 9001 – normę określającą jakość procesów wewnątrz organizacji. Do najsilniejszych stron dentsu Polska zaliczono m.in: ugruntowaną pozycję na rynku agencji marketingowych, kompetencje technologiczne oraz ciągły rozwój naszych pracowników, a także różnorodne działania związane ze wsparciem dla Ukrainy.
dentsu Polska poszukuje specjalistów w m.in. z dziedziny mediów, kreacji, komunikacji, customer service czy IT, więcej szczegółów na stronie do.dentsu.pl
Kampania jest realizowana we współpracy z dostawcami: Clear Channel i AMS.
Źródło: dentsu Polska