logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital signage zmienia parki rozrywki

  PR 19.05.2020, przeczytano 761 razy
ilustracja

Firma Samsung Electronics wzięła udział w modernizacji nowoczesnego parku rozrywki Legend Heroes Park w Makao (Chiny). Na terenie obiektu zainstalowano dwie ogromne ściany LED o wymiarach 16x3 i 9x3 metra, które ustawione są przy wejściu do parku. Głównym zadaniem ekranów, jest „oczarowanie” odwiedzających tak aby momentalnie wczuli się w atmosferę tego wyjątkowego miejsca. Oprócz tego, na terenie obiektu zainstalowano ponad 60 różnych wyświetlaczy profesjonalnych Samsung z serii PMH, które w czasie rzeczywistym prezentują treści ze wszystkich dostępnych w parku gier.  Całość zarządzana jest za pomocą systemu MagicINFO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-zmienia-parki-rozrywki,387075,artykul.html

Legend Heroes Park to technologiczny park rozrywki, w którym do dyspozycji gości jest szereg atrakcji wykorzystujących rozwiązania z obszaru wirtualnej (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR), łączące najnowocześniejsze technologie wizualne ze światem fizycznym. Park oferuje m.in. hologramy, technologie śledzenia ruchu, mapowanie 3D czy zaawansowane gry wideo.

Połączyć świat rzeczywisty z wirtualnym

Technologie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości zrewolucjonizują wiele branż, takie jak np. budownictwo, motoryzacja czy medycyna. Sektorem, który już teraz czerpie z tych rozwiązań pełnymi garściami jest branża rozrywkowa. Według prognoz Goldman Sachs do 2025 r. rynek VR będzie wart aż 35 mld dolarów, a za ten wzrost w dużej mierze odpowiedzialna będzie branża gier wideo, a także eventowo-targowa oraz specjalizująca się w organizacji imprez masowych. Na tej rewolucji korzystają także inne technologie do wizualizacji, takie jak digital signage, które stają się pomostem pomiędzy światem rzeczywistym a wirtualnym.

ilustracjastrzałka

Wykorzystanie technologii digital signage firmy Samsung podyktowane było zapewnieniem jak najlepszych wrażeń wizualnych. Do budowy dwóch ekranów LED o wymiarach 16×3 i 9×3 wykorzystano ściany LED IFH-E P2.5, w których zastosowano unikalny algorytm zarządzania skalą szarości. Odpowiada on za utrzymanie stałej gradacji R/G/B dla poprawy dokładności kolorów, co czyni go idealnym rozwiązaniem do instalacji w miejscach o słabym oświetleniu. Ekrany potrafią także wyświetlać obraz w jakości HDR.

Aby mieć pewność, że  treści będą wyświetlane w odpowiednim czasie, wykorzystano autorskie oprogramowanie Samsung MagicINFO. Aplikacja pozwala na zdalne zarządzanie sprzętem i treścią, dzięki czemu wszystkie aktualizacje czy zmiana wyświetlanych materiałów wideo, odbywa się za pomocą przysłowiowego kliknięcia myszką. Oprogramowanie jest na tyle intuicyjne, że może być obsługiwane przez praktycznie dowolnego pracownika Legend Hero Park.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764