logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dobry ruch z Qczajem w kampanii GLS

  PR 28.08.2024, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka

8 września br. na krakowskich Błoniach oraz wirtualnie na całym świecie wystartuje kolejna edycja Poland Business Run – największego charytatywnego biegu biznesowego w Polsce. W tegorocznym wydarzeniu, ponownie wspieranym przez GLS Poland w roli głównego sponsora oraz partnera logistycznego, weźmie udział ponad 40 tys. biegaczy, gotowych pokonać dystans niemal 4 kilometrów, aby wesprzeć osoby z niepełnosprawnościami narządów ruchu i kobiety po mastektomii. Wydarzeniu towarzyszy kampania wizerunkowa społeczna pod hasłem „Zrób dobry ruch z GLS”. Kampanię po wygranym przetargu przygotowała agencja Insignia. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dobry-ruch-z-qczajem-w-kampanii-gls,405457,artykul.html

Poland Business Run od 2012 roku zmienia życie tysięcy osób, nie tylko integrując środowisko biznesowe oraz aktywizując lokalną społeczność, ale przede wszystkim pomagając tym, którzy tego potrzebują. Dzięki zebranym funduszom Fundacja Poland Business Run sfinansowała już rehabilitację, zakup protez i wózków inwalidzkich dla ponad 1000 beneficjentów. Tegoroczna edycja ma szansę być jeszcze większym sukcesem – zarejestrowało się już ponad 40 tysięcy uczestników, co stanowi rekord w historii tego wydarzenia.

Kampania społeczna „Zrób dobry ruch z GLS”

GLS Poland od 9 lat nieprzerwanie odgrywa ważną rolę wspierając bieg Poland Business Run. Tegoroczna kampania społeczna towarzysząca wydarzeniu przebiega pod hasłem „Zrób dobry ruch z GLS”. Jej ambasadorem został QCZAJ, popularny polski trener i motywator, który przygotował specjalny program treningowy „Weź rozbieg z QCZAJ’em” (zrobdobryruch.gls-poland.com.pl/) dla uczestników biegu.

Cieszę się, że w tym roku GLS zaprosił mnie do współpracy przy tej wspaniałej kampanii społecznej, ja zawsze zachęcam do robienia dobrego ruchu dla siebie lub dla innych. Tym razem wspólnie wspieramy fundację Poland Business Run. Czekam na wszystkich w Krakowie już 8 września. Najpierw zrobimy krótką rozgrzewkę i pobiegniemy razem” - mówi QCZAJ.

ilustracjastrzałka

QCZAJ nie tylko pomoże uczestnikom przygotować się do wyzwania, ale również pobiegnie razem z nimi. GLS wraz z ambasadorem zorganizowali konkurs, w którym czterech zwycięzców wygra udział w biegu i będzie miało niepowtarzalną okazję dołączyć do drużyny popularnego trenera. Dodatkowo w dniu wydarzenia tuż przed QCZAJ poprowadzi rozgrzewkę, dodając energii oraz motywacji do biegu wszystkim zawodnikom.

Nasza rola to coś więcej niż tylko wsparcie logistyczne – to aktywne uczestnictwo i promocja inicjatywy, która realnie zmienia życie, wyrównując szanse podopiecznych Fundacji. W tym roku wystawiliśmy również mocną ekipę składającą się aż z 20 drużyn, co daje łącznie 100 uczestników z zespołu GLS. Nasza silna reprezentacja podzieliła się na 17 drużyn startujących w formule online oraz 3 drużyny biorące udział stacjonarnie. Dzięki temu nie tylko wspieramy Fundację Poland Business Run logistycznie, ale także aktywnie uczestniczymy w biegu, który stał się dla nas ważnym elementem integracji i zaangażowania społecznego. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią czegoś tak wyjątkowego i inspirować do działania na rzecz innych” – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager GLS Poland.

Cała kampania prowadzona jest wokół tematu sponsoringu biegu Poland Business Run przez GLS. Opiera się na 2 filarach. Jednym z nich jest konkurs na Instagramie, z Qczajem w roli głównej: https://www.instagram.com/p/C-40sE4P9VZ/

Drugi filar kampanii to komunikacja treningu dla uczestników Poland Business Run – agencja Insignia przygotowała landing page z wideo treningowym: https://zrobdobryruch.gls-poland.com.pl/

- Zdecydowaliśmy się na zaproszenie Qczaja, jako głównego bohatera kampanii, jako że jest to postać bardzo charyzmatyczna. Jest szeroko znany właśnie jako trener, a przy tym jest dowcipny i zabawny, a zależało nam na lekkiej komunikacji, pasującej do kampanii opartej na haśle “Zrób Dobry Ruch” - mówi Natalia Rączka, Influencer Manager, Insignia.

W kampanii wykorzystywane są działania programatyczne oraz działania na platformach social mediowych: Facebook, Instagram oraz TikTok.

Akcja konkursowa potrwa do początku września, a cała kampania do momentu biegu, który zostanie rozegrany 8 września w Krakowie (https://polandbusinessrun.pl/) i będzie brał w nim udział Qczaj.

Insignia realizowała akcję dla GLS związaną z biegiem Poland Business Run już w 2023 r. W tym roku przygotowuje kampanię o tej tematyce po wygranej w przetargu GLS na ten projekt.

Źródło: GLS, Insignia,

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764