Żabka Jush, aplikacja do ekspresowych zakupów online z dostawą nawet w 15 minut, wystartowała z nową komunikacją, w której pokazuje jak na co dzień rozwiązuje problemy klientów. W jej ramach usługa pokazuje przykładowe sytuacje, kiedy sięgnięcie po telefon zastąpi często nieprzyjemny rytuał wychodzenia po zakupy. O akcji „Dobrze, że możesz zamówić” będzie głośno w kanale digital.
Wykonywanie obowiązków domowych, takich jak robienie zakupów, nie należy do najprzyjemniejszych form spędzania wolnego czasu. Szczególnie gdy za oknem panuje jesienna aura i nie mamy ochoty na spacer w deszczu lub zostajemy sami z dziećmi. Akcja „Dobrze, że możesz zamówić” prowadzona w kanale online pokazuje, że sposób na radzenie sobie z podobnymi sytuacjami jest prosty i wygody, właśnie dzięki aplikacji Żabka Jush!
Codziennie podejmujemy wybory, które wpływają na to jak będzie wyglądał nasz dzień. W co się ubrać? Co zjeść na obiad? Jakie produkty kupić w sklepie? Czy dzieci nie nabroją podczas naszej krótkiej nieobecności? Czy poczekać aż przestanie padać, czy pójść do sklepu w deszczu? I gdy wydaje nam się, że nie ma dobrego rozwiązania, to z pomocą przychodzi Żabka Jush. Dzięki czemu zyskujemy więcej czasu – dla rodziny, znajomych, a przede wszystkim dla samego siebie, na swoje pasje. Wszystko to zamyka się w haśle „Dobrze, że możesz zamówić”, które reklamuje aplikację jako udogodnienie codziennego życia.
Poprzez naszą kampanię chcieliśmy dalej budować świadomość marki Żabka Jush i pokazać historie, w których może znaleźć się każdy z nas. Nasza usługa ułatwia codzienne życie. Ponieważ aplikacje q-commerce to nie tylko sytuacje awaryjne, kiedy zabrakło nam przysłowiowego mleka, ale także te momenty w codziennym życiu, gdy potrzebujemy trochę wsparcia. Jako marka rozumiemy naszych klientów i dostarczamy im rozwiązanie, które wyręcza nas z nieprzyjemnych zadań, ułatwia życie oraz pozwala zaoszczędzić czas - mówi Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer.
Firma postawiła na trzy promocyjne spoty, a każdy z nich jest kierowany do innej grupy docelowej. Przedstawione sytuacje pokazują małe, a także większe przeciwności losu czy codzienne rozterki, kiedy z ratunkiem przychodzą ekspresowe zakupy online. Historie są wzięte prosto z życia, dlatego zapewne przynajmniej jedna z nich miała miejsce w życiu każdego z nas. Tym samym poprzez ukazanie różnorodnych problemów Żabka Jush demonstruje, jakie wartości wprowadza do życia swoich klientów i na jakie misje zakupowe odpowiada. Hasło „Dobrze, że możesz zamówić” gwarantuje klientom, że niezależnie od sytuacji kurier Jush niezawodnie zjawi się z zakupami już nawet w 15 minut. Spoty będą wyświetlane w kanałach online (YouTube, social media oraz Google UAC), gdzie również równolegle pojawią się formaty statyczne.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa WebTalk, a działania związane z planowaniem mediów online realizuje Tribe47. Produkcją zajął się dom produkcyjny Graffiti. Działania prowadzone w ramach kampanii rozpoczęły się w na początku października bieżącego roku.
Lite e-Commerce Sp. z o.o. - to spółka w Grupie Żabka odpowiedzialna za tworzenie rozwiązań e-commerce. Spółka skupia się na tworzeniu technologii, budowie produktów oraz zarządzaniu operacjami e-Commerce w ramach Grupy.
- Spoty promocyjne można zobaczyć w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLFcAeg9_TVmTrODnDmWz-TpaZQd6uuIWU
Źródło: Lite e-Commerce