logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell

  PR 18.02.2020, przeczytano 1646 razy
ilustracjastrzałka

Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dolce-wita%21---kamikaze-przygotowala-kampanie-dla-sieci-stacji-shell,385751,artykul.html

Kampania wizerunkowa (z elementami sprzedażowymi) ma na celu komunikację produktów spożywczych deli by Shell na stacjach tej marki w całej Polsce oraz w internecie. Jej główna fala potrwa do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok.

Agencja Kamikaze jest odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji, kreację materiałów wideo oraz projekty materiałów drukowanych na stacjach (w tym szeregu Key Visuali, animacji oraz niestandardowych materiałów POS), a także za przygotowanie i prowadzenie części kampanii digital (w tym m.in. komunikację CRM oraz działania w obszarze Social Media).

- Naszym założeniem było odświeżenie komunikacji kategorii food na stacjach Shell z jednoczesnym podkreśleniem świeżości jako ważnego aspektu tej komunikacji. Zaproponowany przez Kamikaze koncept idealnie wpisał się w założenia jakie zawarliśmy w briefie oraz umożliwił rozwijanie kolejnych touchpointów i smakowitych kreacji jakie można oglądać na naszych stacjach w całej Polsce - mówi Andrzej Nos - Category Managerw Shell Polska.

ilustracjastrzałka

Komunikaty bazują na grach słownych nawiązujących do głównych cech i benefitów produktów z prezentowanej oferty deli by Shell (np. “Dolce Wita – wybierz pyszną focaccię i przywitaj smak we włoskim stylu” czy “Wołowy i gotowy – taki jest nasz burger ze świeżymi warzywami” albo po prostu “Zatankuj kawkę”). Charakterystyczne dla poszczególnych komunikatów fonty w połączeniu z kolorystyką brandu tworzą dynamiczne i apetyczne kompozycje. Na materiałach wyeksponowane zostały świeże składniki, które podkreślają wysoką jakość prezentowanych potraw. Finalny efekt to połączenie dowcipnego języka z wyróżnialną dla marki kompozycją graficzną.

- Sporym wyzwaniem było wyróżnienie komunikacji oferty deli by Shell w kategorii, która ostatnio bardzo często eksponuje w narracji świeżość i jakość swojej oferty spożywczej, a nie tylko szybkość jej przygotowania. Postawiliśmy na inny niż dotąd styl komunikacji w warstwie layoutu oraz copy - chwytliwe hasła promocyjne, ubrane w niestandardowe jak dla brand booka marki fonty i przestrzenne aranże samych produktów z oferty. Liczymy, że zastosowane przez nas zabiegi pozwolą budować pozytywne emocje wśród konsumentów i efektywnie przyciągąć ich uwagę - mówi Katarzyna Kosińska–Rysz, Account Director w agencji Kamikaze, odpowiedzialna za tę kampanię po stronie agencji.

ilustracjastrzałka

Za logistykę I produkcję materiałów odpowiedzialna jest Altavia Polska. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764