logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Doram design przechodzi rebranding z Rio Creativo

  PR 23.07.2022, przeczytano 533 razy
strzałkistrzałka
Doram design przechodzi rebranding z Rio Creativo ZOBACZ ILUSTRACJE

Doram design to polska manufaktura, w której powstają wysokiej jakości, ręcznie wykończone meble ogrodowe. Od 2002 roku oferuje swoim klientom luksusowy wypoczynek, kładąc nacisk na indywidualne wymagania każdego z nich. Meble Doram design można znaleźć zarówno w luksusowych hotelach, jak i w prywatnych ogrodach. Ważną grupą odbiorców są także architekci projektujący miejsca wypoczynku dla najbardziej wymagających klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-doram-design-przechodzi-rebranding-z-rio-creativo,396699,artykul.html

Wyzwanie

Na decyzję o rebrandingu wpłynął cały szereg czynników, ale najważniejszym z nich była zmiana modelu sprzedaży - zamknięcie salonów w największych miastach Polski i uczynienie Internetu głównym miejscem życia marki. To wymagało zupełnie nowego podejścia. Najwyższa jakość mebli i poziom obsługi klienta dalece wybiegający poza standard nie były należycie odzwierciedlone w komunikacji marki.

Strategia i DNA marki Doram

W świecie Doram design najważniejsze jest budowanie relacji z klientem. Poczucie indywidualności i chęć zrozumienia jego potrzeb spotykają się z kreatywnością i twórczą energią zespołu. Dzięki temu precyzyjnie można uchwycić niepowtarzalną ekspresję i zamknąć ją w stylowych i dopasowanych meblach ogrodowych.
Identyfikacja wizualna

Postawiliśmy na połączenie nowoczesności, elegancji i prostoty w ramach nowej, świeżej formy. Biel, pastele, minimalizm, a także wrażenie harmonii i spokoju oddają ducha Doram design. Jakość widoczna w każdym elemencie; fotografiach, typografii i kompozycji jest nieodłącznym elementem komunikacji marki. Dbałość o detal i wrażenia zmysłowe towarzyszyła nam też podczas selekcji materiałów do druku.

Ścieżka konsumenta

Pierwszym i najważniejszym punktem styku marki z jej odbiorcami pozostanie Internet. Dlatego zadaniem Rio Creativo było znalezienie balansu pomiędzy UX-em, a brandingiem i stworzenie koncepcji sklepu internetowego, który będzie mówił językiem Doram design, jednocześnie pozwalając na efektywną sprzedaż.

Dzięki nowej strategii i wynikającej z niej identyfikacji wizualnej Doram design prowadzi klienta przez swój świat ścieżką, która inspiruje, uwodzi i działa na wszystkie zmysły.

ZAKRES PRAC:

Wywiady IDI, warsztaty strategiczne, strategia marki, logo design, identyfikacja wizualna, brand voice, copywriting, komunikacja w Internecie, projekt sklepu www, UX, social media, newsletter, materiały do druku, katalogi, instrukcje, ulotki, touchpointy & giftboxy, sesja zdjęciowa, nadzór kreatywny.

Źródło: Rio Creativo

www.riocreativo.pl

Galeria: Doram design przechodzi rebranding z Rio Creativo


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: RioCreativo

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na co e-sklepy powinny zwracać uwagę, by zyskać klienta
Polska gospodarka po pandemii koronawirusa zdecydowanie odżyła, dzięki czemu możemy swobodnie wybierać między różnymi formami robienia zakupów. Miało to także wpływ na sam przebieg sposobu w jaki ich dokonujemy. Dziś możemy robić je tak, jak jest nam w danym momencie najwygodniej – stacjonarnie lub cyfrowo. Według raportu „Omni-commerce. Kupuję...
Od 100 tys. do 1,8 mln - jak Intenson rozwinął swój sklep internetowy
Intenson SA (wcześniej: Intenson Europe), jeden z liderów polskiej branży superfoods, zwiększa przychody z kanału online. W I kw. 2022 wyniosły one już 1,8 mln zł1, w porównaniu z 888 tys. rok wcześniej i 109 tys. zł w 2020, w tym samym okresie. Michał Lasocki, prezes spółki, opowiada o szczegółach.
Find Your way! Blank Studio o wayfindingu
Czy zastanawiałeś/aś się kiedyś, dlaczego w jednych budynkach czujesz się lepiej niż w innych? Dlaczego jedna przestrzeń pozwala Ci robić zakupy z dużo większą przyjemnością, a pobyt w innej niemal zawsze wiąże się ze stresem? Być może znasz też sytuację, gdy bardzo się spieszysz, a na terenie wielkopowierzchniowego parkingu nie potrafisz...
Nie jest łatwo być szefem w 2022. Pracodawcy znajdują się między młotem a kowadłem. Wysoka inflacja przy niskim bezrobociu podnosi oczekiwania finansowe pracowników. Powszechne zmęczenie pandemią i stres związany z niepewną sytuacją geopolityczną przekładają się na obniżoną motywację. Tymczasem zaangażowanie i kreatywność pracowników to klucz do sukcesu...
Omnibus na straży uczciwości: koniec z fake reviews?
Omnibus to potoczna nazwa unijnej dyrektywy, którą powinni znać wszyscy prowadzący działalność handlową, a zwłaszcza sprzedający online. Dyrektywa wprowadzi sporo pozytywnego zamieszania. Jej implementacja na poziomie krajowym m.in. podejmie walkę z tzw. fake reviews, czyli fałszywymi opiniami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764