logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Drukarka HP Never Stop Laser z kampanią od OMD i Timecode Film Production

  PR 18.05.2020, przeczytano 1020 razy
ilustracja

HP promuje pierwszą na świecie drukarkę laserową bez kartridży - Never Stop Laser, która pomaga zmniejszyć koszt eksploatacji nawet do 80%. Innowacyjne rozwiązanie, zastosowane w tej linii drukarek to Toner Tank. Dzięki niemu, użytkownik nie musi kupować nowego tonera, tylko samodzielnie doładuje zasobnik drukarki za pomocą urządzenia, przypominającego dużą strzykawkę. Żeby uzupełnić toner wystarczy włożyć Reload Kit do odpowiedniego otworu drukarki i nacisnąć tłok. Proces napełnienia zajmuje około 15 sekund.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-drukarka-hp-never-stop-laser-z-kampania-od-omd-i-timecode-film-production,387067,artykul.html

Komunikację wsparto dwoma 30-to sekundowymi spotami stworzonymi w animacji 2d, które w lekki sposób  podkreślają oszczędności, jakie daje drukarka z systemem do samodzielnego uzupełniania tonera. Redukcja kosztów eksploatacyjnych oraz wygodne i proste uzupełnianie tonera to główne aspekty podkreślane w filmach.

Realizację spotów powierzono domowi produkcyjnemu Timecode Film Production, który specjalizuje się w produkcji reklam, animacji i form branded content. Za obsługę mediową i nadzór nad prawidłowym zrealizowaniem niestandardowej kampanii w telewizji i internecie odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764