logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana

  PR 03.07.2020, przeczytano 398 razy
ilustracja

Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-drukarnia-chroma-z-nowa-komunikacja-od-abanana,387661,artykul.html

Głównym celem postawionym przed agencją była rozbudowa świata marki poprzez zwiększenie jej świadomości oraz percepcji. Tym samym krakowianie zdecydowali się na skupienie głównej osi działań na spocie reklamowym, który został przygotowany z domem produkcyjnym Muchas Gracias oraz nowo powstałym kolektywem Iskry, a emitowany jest w Internecie oraz TV.

- Chroma to drukarnia internetowa, dzięki temu dostępna dla wszystkich. Sam serwis to niezwykle wygodne narzędzie do zamawiania materiałów drukowanych. Cały proces zamawiania druku przebiega w czasie rzeczywistym, dosłownie kilkoma kliknięciami można skonfigurować parametry druku, sprawdzić cenę i czas dostawy. Do tego zamawiamy produkt jest od razu zwizualizowany na stronie drukarni, co daje poczucie bezpieczeństwa i spokoju, że nie tylko błyskawicznie, ale i z zachowaniem najwyższej jakości Chroma dostarczy nam zamówiony online druk. Stąd też głównymi benefitami marki, jakie komunikujemy w spocie, są szybkość, wygoda i bezpieczeństwo – opisuje Monika Piasecka, Senior Strategy Planner agencji Abanana.

Jarek Dziedzicki, pełniący funkcję Head of Client Service w Abanana oraz odpowiedzialny za realizację prac, dodaje: - Zrobiliśmy coś, co jest inne, co w naszej ocenie będzie się wyróżniało. Klient zdecydował się na koncept, który był najbardziej odważny na dwóch płaszczyznach: organizacyjnej i kreatywnej. Wystarczy powiedzieć, że nasza bohaterka przez ponad pół reklamy była zawieszona na linach w lesie, który został oświetlony w nocy przy użyciu najnowszych technologii.

ilustracjastrzałka

- Myślę, że zaskakujemy nieprawdopodobną lokalizacją oraz scenerią. Zrobiliśmy wszystko z dbałością o każdy szczegół i wielką energią, co widać w efekcie końcowym – podsumował przedsięwzięcie Krzysztof Raczkowski, Prezes Chroma.

Za produkcję oraz współreżyserię odpowiedzialny był Marcin Andruchów z Muchas Gracias. - Ten film jest wyjątkowy z wielu względów, ale ciekawostką jest fakt, że został zrealizowany przy zaangażowaniu nowo powstałego kolektywu Iskry. Kolektywu twórców wizualnych, ludzi realizujących projekty komercyjne i niekomercyjne – twierdzi.

Reżyser obrazu Paweł Labe z BlueBird, dodaje: - To projekt, którego nie mogłem się doczekać. Scenariusz reklamy zakładał, że przenosimy się do świata kreacji, którym jest ciemny las. Dzięki najnowszym technologiom oraz światłu zostaje przez nas ożywiony. Nie będę ukrywał – to jeden z nielicznych projektów i takich typów reklamy, w której można się wyżyć wizualnie.

- Przygotowane przez agencję Abanana materiały zostaną wykorzystane w Google Display Network, Facebooku, Instagramie i LinkedInie – informuje Agata Kieloch, Account Manager odpowiedzialna za przygotowanie tego elementu kampanii.

ilustracjastrzałka

W projekcie wzięli udział również m.in.:

  • Agnieszka Smyth, Senior Copywriter, Abanana
  • Tomasz Wróbel, Art Director, Abanana
  • Piotr Szmiłyk, Head of Art, Abanana
  • Mikołaj Szymowiak, Visual Artist, WJU
  • Krzysztof „Brylant" Szymański, SET Manager & 1 ST AD, z Head 2 Head
  • Aleksandra Białk, Costume Artist, ISKRY
  • Halina Mrożek, Costume Artist, ISKRY
  • Karina Smirnova, Prezes Krakowskiej Królewskiej Fundacji Baletu i Tańca, instruktor tańca.

Źródło: Abanana

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy travel vlog marki Žatecky - „Dobre Noviny z Czech”
Marka Žatecký zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma znanymi standuperami Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim. W ramach nowego travel vloga standuperzy pokażą Czechy od dość nietypowej strony. Emisja „Dobrych Novin z Czech” ruszyła 6 sierpnia br.
W czasie kryzysu wzrosła rola komunikacji
W czasie kryzysu komunikacja i PR okazały się dla firm bezcenne, dlatego ich rola będzie rosła. Mimo to pandemia SARS-CoV-2 odbiła się na branży. Co trzecią agencję dotknęły obniżki wynagrodzeń, a zwolnienia – 39 proc. Najdotkliwiej ucierpiały małe podmioty – prawie co piąta mała agencja zanotowała aż 50-proc. spadek przychodów. Jednak mimo przejściowych...
„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk
Dwanaście nadmorskich kurortów odwiedzą w najbliższych tygodniach uczestnicy akcji samplingowej organizowanej przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Rozdadzą oni 50 tysięcy próbek kabanosów Duda Specialite „Nasze Polskie” o smaku wieprzowym i drobiowym. Celem akcji jest przedstawienie konsumentom produktu i jego zalet oraz budowa pozytywnego...
Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej
Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych...
Samochodem przez Auto Skyway Festival
Świetlny pokaz motocross, szpaler fontann i projekcja na gigantycznych głowach, astronomiczny mapping na balonie czy kilkudziesięciometrowa instalacja z ekranów LED – te i wiele innych instalacji z zakresu sztuki światła czekają na zmotoryzowanych widzów „Auto Skyway Festival. Lotnisko. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie.”. Festiwal odbędzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764