logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dumny z bycia Wielko - kampania Lech Pils

  PR 20.07.2020, przeczytano 1487 razy
ilustracja

Lech Pils ruszył z nową kampanią, w której przypomina Wielkopolanom o wyjątkowych powodach do dumy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dumny-z-bycia-wielko---kampania-lech-pils,387833,artykul.html

Nowa kampania pod hasłem „Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko” to kontynuacja opowieści Lecha Pilsa, w której kluczowym słowem i łącznikiem z wcześniejszymi dwoma etapami komunikacji jest „Wielko” – czyli wszystko to, co sprawia, że jak Wielkopolanie się do czegoś zabierają, to im wychodzi doskonale – czego przykładem jest wielkopolski Pils. Od samego początku nowej komunikacji, czyli od 2018 roku, marka przypominała Wielkopolanom, że dzięki wielkopolskim wartościom, takim jak przywiązanie do jakości, pracowitość, rzetelność, uczciwość, dokładność i otwartość potrafią dokonywać rzeczy Wielko. I o tym mówił Lech Pils w pierwszej kampanii - „Bo jesteśmy Wielko”.

W kolejnym rozdziale Lech Pils, jako jeden z Wielkopolan, zwrócił się do współmieszkańców regionu, zachęcając, by brać Wielko w swoje ręce, bo tylko od Wielkopolan zależy, czy to, co się codziennie dzieje wokół nich, jest Wielko. To był rok 2019.

W 2020 Lech Pils podkreśla, że wielkopolskie podejście do życia jest wyjątkowe i daje wyjątkowe powody do dumy. „Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko” to przypomnienie, że dzięki przywiązaniu do rzetelności i porządności Wielkopolanie tworzą rzeczy wyjątkowe, z których mogą i powinni być dumni.

Zaplanowane działania na każdym etapie będą się skupiać na pokazywaniu małych i dużych wielkopolskich powodów do dumy. Dlatego trzydziestosekundowa reklama wideo do kin i internetu powstawała w pięciu miastach Wielkopolski z udziałem aktorów związanych z regionem i będzie emitowana w mediach społecznościowych. Mieszkańcy Wielkopolski będą mogli wziąć udział w plebiscycie „Dumny z bycia Wielko”, realizowanym na antenie radia Eska, a plebiscyt wesprze także prasa regionalna - „Głos Wielkopolski”, wielkopolskie portale informacyjne – „Poznań Nasze Miasto” i „Głos Wielkopolski” online. Prowadzone będą także działania z wielkopolskimi liderami opinii – podróżnikiem Arkadym Fiedlerem juniorem, który będzie odkrywał Wielkopolskę, Aleksandrem Dobą, Kubą Tri i Iną z True Taste Hunters.

Pomysł na komunikację przygotowała agencja Chapter1, produkcją zajął się dom produkcyjny Oversee, a za media odpowiedzialna jest agencja Zenith Media.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764