logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dwa składy w reklamie Okocim Radler

  PR 18.06.2020, przeczytano 1913 razy
ilustracja

Marka Okocim rusza z kampanią reklamową nowości w swoim portfolio bezalkoholowych piw: Biały Radler Cytryna 0,0% i Ciemny Radler Wiśnia 0,0%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dwa-sklady-w-reklamie-okocim-radler,387448,artykul.html

Reklama Okocim Radler opowiada o dwóch składach, które reprezntują dwie nowości. Jedna grupa to miłośnicy białego piwa z cytryną, druga to fani wiśni w ciemnym piwie. Między składami występują elementy pozytywnej rywalizacji, która prowadzi do relaksującej zabawy w letniej atmosferze i zachęca do spróbowania obydwu nowości. Składom przewodzą młodzi piwowarzy z browaru Okocim, Oliwia Maruniak i Jarek Wojciechowski, którzy uosabiają dwie przeciwne, ale uzupełniające się siły.

- Marka Okocim Radler skierowana jest przede wszystkim do młodych dynamicznych ludzi. Komunikacja marki uległa odmłodzeniu, by jeszcze lepiej docierać do naszej grupy docelowej. Kobiety stanowią bardzo liczną grupę wśród konsumentów naszych Radlerów, a naszą komunikację kierujemy zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Udział naszych młodych piwowarów w reklamie sprawia, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. – mówi Agnieszka Podgórska, brand manager marki Okocim.

ilustracjastrzałka

Wprowadzeniu obu nowości towarzyszy hasło „Wybierz jedną, albo dwie“.

Za strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, za media dom mediowy Initiative, a za produkcję dom produkcyjny Dynamo. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji i internecie.

W portfolio Okocim Radler znajduje się osiem wariantów smakowych: cztery 0,0% oraz cztery 2% - Biały Radler Cytryna 0,0%, Ciemny Radler Wiśnia 0,0%, Radler Sycylijska Pomarańcza 0,0 %, Radler Jabłko z Czereśnią 0,0 %, Radler Arbuz z Melonem, Radler Z Limonką, Radler Grejpfrut z limonką i Radler Malina z borówką amerykańską.

Źródło: Upside

www.upsideagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764