logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dwa Szybkie Żubry po raz dziewiąty

  PR 05.02.2024, przeczytano 1188 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek, 5 lutego startuje szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. Do wygrania jest 8 milionów piw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dwa-szybkie-zubry-po-raz-dziewiaty,402997,artykul.html

By spełnić warunki promocji „Dwóch Szybkich Żubrów nie da się przeoczyć” wystarczy kupić piwo Żubr ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu, żeby mieć szansę wygrania dwóch kolejnych. Limitowane puszki i butelki są już dostępne w szerokiej dystrybucji. Regulamin aktywacji są dostępne na stronie: zubr.pl/dwa-szybkie/.

– Żubr zna oczekiwania swoich konsumentów, dlatego już 9. raz wraca ze znaną i lubianą zabawą. Pod kapslem lub zawleczką, oprócz dreszczyku emocji, kryje się również szansa na wygranie dwóch kolejnych piw, których rozdamy aż 8 milionów - komentuje Michał Szczerba, Brand Manager Żubra.

ilustracjastrzałka

Spot reklamowy, który jest głównym nośnikiem kampanii, przenosi odbiorców do królestwa żubra, w którym radosny ich galop wzbudza uwagę najmniejszych mieszkańców puszczy. Nawet para kretów wychyla się z podziemnych korytarzy, by zobaczyć dwa szybkie żubry.

Działania reklamowe będą realizowane w telewizji, internecie (m.in. w social media), a także w punktach sprzedaży.

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Za digital i PR odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.

Źródło: Huta 19 im. Joachima Fersengelda

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
Informujemy, że w ostatnich dniach otrzymaliśmy alarmujące sygnały o fałszywej akcji reklamowej zachęcającej do inwestycji, obejmującej materiały podszywające się pod komunikaty Żabka Polska. Oświadczamy, że żadna ze spółek należących do naszej Grupy nie jest ich nadawcą. Zgodnie z obowiązującymi w naszej Grupie procedurami, sprawa zostanie niezwłocznie przekazana...
Eizo ColorEdge CG3100X – monitor DCI 4K z obsługą HDR
EIZO zaprezentowało nowy 30,5-calowy model graficzny, ColorEdge CG3100X o rozdzielczości DCI 4K (4096 × 2160). Uzupełni on istniejącą linię monitorów przeznaczonych do postprodukcji wideo, w której są już dostępne modele ColorEdge PROMINENCE CG1 i CG319X. Nowy model CG3100X zapewnia obsługę HDR (High Dynamic Range) w środowiskach edycji i postprodukcji,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764