logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Kobiet? W Krakowie z marketingiem

  PR 04.03.2021, przeczytano 681 razy
ilustracja

8 marca krakowska agencja More Bananas organizuje Marketingowy Dzień Kobiet. Dochód zebrany z “cegiełek” zostanie przekazany na rzecz Centrum Praw Kobiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-kobiet-w-krakowie-z-marketingiem,390464,artykul.html

W Dzień Kobiet na profilu facebookowym More Bananas będzie można dołączyć do wydarzenia, na którym specjaliści z branży marketingowej poruszą tematy stereotypów, inkluzywności i normalizacji. W ramach Marketingowego Dnia Kobiet (nie tylko dla kobiet) będzie można posłuchać:

  • nagrań o mocnych markach liderek na LinkedIn,
  • podcastów o stereotypowym traktowaniu kobiet,
  • inspirujących webinarów,
  • spotkań zorganizowanych na Clubhouse.

Wśród prelegentów pojawią się m.in. Paulina Mazur, Rafał Żak, Anna Boenish, Anna Ledwoń-Blacha. Więcej szczegółów o wydarzeniu na stronie agencji More Bananas na Facebooku.

Program Marketingowego Dnia Kobiet:

  • 9:30 Ania Ledwoń - Rozpoczęcie i przywitanie uczestników,
  • 10:00 Joanna Hańderek - Oblicza przemocy,
  • 11:00 Dagmara Kokoszka-Lassota - Jak zacząć działać w branży marketingowej będąc kobietą?
  • 13:00 Małgorzata Wardaszka-Deręgowska - Doświadczenie klienta to nowe USP, koniec pozycjonowania i inne strategiczne herezje,
  • 12:00 Nagranie Pauliny Mazur - wywiady z silnymi liderkami,
  • 14:00 Centrum Praw Kobiet - Akceptować trudności bez stereotypów,
  • 15:00 Bartosz Sokolinski - Diversity. A to źle nam jest w naszej grupie? Po co nam inni?
  • 16:00 Maciej "Troyann" Trojanowicz - Jak praca dla 8 influencerek sprawiła, że stałem się lepszym feministą,
  • 17:00 Rafał Żak - Żeńsko - męska różnorodność. Stereotypy, różnice i podobieństwa. Ważne odpowiedzi na trudne pytania,
  • 18:30 Anna Boenish - Kobiety, osoby z macicami, gościnie - jak pisać i mówić, żeby nie wykluczać?
  • 19:15 Marta Szadowiak - Kobiety w kulturze. To nie jest słaba płeć,
  • 20:00 Debata z udziałem Anny Ledwoń-Blachy, Karoliny Kumor, Macieja Trojanowicza oraz Eweliny Podrez (Clubhouse).

Dostęp do wydarzenia jest darmowy. Jednak wszyscy, którzy chcą wesprzeć Centrum Praw Kobiet mogą kupić “cegiełkę” za 35 zł. Misją fundacji jest przeciwdziałanie przemocy i dyskryminacji kobiet. Centrum Praw Kobiet prowadzi również działania edukacyjne oraz przeciwdziała stereotypom i uprzedzeniom związanym z płcią. 

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764