logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dziewczyny pomagają na Movember

  PR 07.12.2024, przeczytano 332 razy
ilustracja

Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dziewczyny-pomagaja-na-movember,406756,artykul.html

A czy dziewczyny mogą zaangażować się w Movember? Nie mogą zapuścić wąsów, ale zamiast tego zagrają najsłynniejszym wąsaczem na świecie – Mario - w charytatywne streamy na twitchu. Do akcji „Gramy dla jaj” dołączyły znane gamerki takie jak: katymi_, JapAnka, Shini, wiikuu, nieuczesana, meesyka_, maksimercury, Shiianah, wichurka. Akcja jest prosta. One przechodzą różne gry wąsaczem, a Ty oglądasz i możesz wpłacić datek na przejście przez raka.

Poczuliśmy wszyscy, że podczas movember’u, poza zapuszczeniem wąsów niewiele zrobiliśmy. W ciągu kilku dni wspólnymi siłami udało nam się przekonać do prostego pomysłu twórczynie, które zrezygnowały z ogrywania popularnych tytułów gier i aby pomóc, streamują gry z Mario. Zapraszamy na streamy i do Rak’n’Rollowej movemberowej zbiórki! - Paweł Szlęk Deputy Creative Director w Feeders Agency.

Super, że to się dzieje! Zawsze nas jara, jak ludzie nadają charytatywnego sensu temu co ich kręci i sprawia im przyjemność. Zbiórki dla Rak’n’Rolla dzieją się przy okazji koncertów, urodzin, ślubów, biegów, wypraw wysokogórskich, a teraz także coraz częściej przy okazji streamingów. Posyłamy wdzięcznościową pionę wszystkim, którzy pomagają naszym podopiecznym przejść przez raka. Nie ma Rak’n’Rolla bez Was! - Łukasz Kościuczuk z Fundacji Rak’n’Roll.

Fundacja Rak’n’Roll od 15 lat działa na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomaga leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej oraz zachęca do dokonywania zdrowych wyborów i otaczania siebie troską na co dzień.

Za wsparcie merytoryczne odpowiada Fundacja Rak'n'Roll, koncepcja kreatywna i komunikacja po stronie Feeders Agency. Za działania i współprace z influencerami odpowiedzialne są agencje: Feeders Creators, CFA oraz Devils One. Po stronie InStreamly - wsparcie narzędziowe.

Źródło: Feeders Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764