logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Eko projekt Cityboard Media dla Fabryki Norblina

  PR 29.06.2022, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

Cityboard Media wyprodukował dla Fabryki Norblina plecaki zrobione z plakatów billboardowych wykorzystanych w kwietniowej kampanii outdoorowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-eko-projekt-cityboard-media-dla-fabryki-norblina,396420,artykul.html

Fabryka Norblina realizowała w kwietniu br. kampanię outdoorową między innymi na nośnikach Cityboard Media. Wykorzystane formaty to cityboard (6x3 m) i supercityboard (12x4 m). Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat, czyli specjalne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy, a dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też zostać poddany recyklingowi i upcyklingowi. Na oba te kroki zdecydowała się Fabryka Norblina, która zamieniała miejscami plakaty wybranych konceptów Fabryki w połowie trwania kampanii, a także  z części zużytych plakatów uszyła 100 ekologicznych plecaków. – Jako firma zajęliśmy się kompleksową realizacją projektu. Plakaty zostały oczyszczone i przygotowane do przetworzenia. Po wyborze modelu plecaka i przygotowania haftów, szwalnia ruszyła z produkcją. Uszyliśmy trwałe i estetyczne plecaki, które trafiły do naszego klienta. Cieszymy się, że mogliśmy zrealizować dla Fabryki Norblina ten eko projekt i dać naszym plakatom drugie życie – mówi Wiktor Balcer, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna - Food Town, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience z wystawą „Retro Warszawa”, Apple Muzeum Polska oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe.

- W Fabryce Norblina postawiliśmy na koncepty niespotykane nigdzie indziej, które tworzą klimat tego miejsca. Różnorodność oferty i wyjątkowość pofabrycznej przestrzeni to aspekty, które niewątpliwie wyróżniają nas na kulturalnej, rozrywkowej i kulinarnej mapie stolicy. Za Fabryką Norblina stoi także jej wspaniała historia, m. in. tworzonych tu dzieł sztuki użytkowej. To wszystko zdecydowało o formie i przesłaniu naszej kampanii promocyjnej, która oparta była na haśle „Jedynie w Fabryce Norblina” – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu i dyrektor operacyjna w Grupie Capital Park.

Plecaki z billboardów trafią do wybranych partnerów firmy, zostaną także rozdystrybuowane jako nagrody w ekologicznych konkursach promujących zdrowy tryb życia. Na podobne rozwiązanie kilka lat temu zdecydował się ING Bank Śląski. W najbliższym czasie, Cityboard Media będzie przygotowywał podobne projekty eko dla innych klientów realizujących kampanie na ekoplakatach.

Źródło: Cityboard Media Sp. z o.o.

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764