Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tysięcy ekranów digital OOH firmy Screen Network, które przekazują informacje o najbardziej potrzebnych grupach krwi i najbliższych Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.
Wakacje to tradycyjnie najtrudniejszy czas dla publicznej służby krwi. W tym okresie bieżące stany magazynowe krwi i jej składników w Polsce drastycznie maleją. W tym roku dodatkowo na braki w stanach magazynowych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (CKiK) wpływ ma sytuacja związana z pandemią koronawirusa. Dlatego też, Narodowe Centrum Krwi podejmuje szereg działań o charakterze ogólnopolskim, których efektem jest dotarcie do społeczeństwa z apelem o honorowe oddawanie krwi. W tym celu w akcji użyto sieć ponad 20 000 ekranów digital OOH firmy Screen Network, które w czasie rzeczywistym informują o najbardziej potrzebnych grupach krwi w wybranych regionach polski wraz ze wskazaniem najbliższych geograficznie placówek.
Krew to bezcenny lek, którego nie można wyprodukować – może ją ofiarować wyłącznie człowiek.
Krew i jej składniki potrzebne są każdego dnia i podawane są głównie osobom, u których występują niedobory krwi i jej składników spowodowane utratą dużej ilości krwi, w wyniku wypadków komunikacyjnych, w trakcie lub po zabiegach operacyjnych czy też w wyniku zaburzeń krzepnięcia. Ponadto krew jest potrzebna pacjentom po oparzeniach i urazach, a także u osób z chorobami nowotworowymi, w trakcie i po chemioterapii.
Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych, edukacyjnych i pro bono. Stałe połączenie ekranów digital OOH do Internetu daje unikalną możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Wszelkie akcje wymagające szybkiej reakcji, rozprzestrzeniania ważnych informacji, pozwalają wspierać działania prospołeczne i informacyjne. Ekrany Screen Network docierają aż do ponad 8 milionów Polaków dziennie.
Źródło: Screen Network SA