logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ekrany digital OOH wsparciem dla publicznej służby krwi

  PR 10.08.2020, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których  celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz  zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tysięcy ekranów digital OOH firmy Screen Network, które przekazują informacje o najbardziej potrzebnych grupach krwi i najbliższych Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ekrany-digital-ooh-wsparciem-dla-publicznej-sluzby-krwi,388053,artykul.html

Wakacje to tradycyjnie najtrudniejszy czas dla publicznej służby krwi. W tym okresie bieżące stany magazynowe krwi i jej składników w Polsce drastycznie maleją. W tym roku dodatkowo na braki w stanach magazynowych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (CKiK) wpływ ma sytuacja związana z pandemią koronawirusa. Dlatego też, Narodowe Centrum Krwi podejmuje szereg działań o charakterze ogólnopolskim, których efektem jest dotarcie do społeczeństwa z apelem o honorowe oddawanie krwi. W tym celu w akcji  użyto sieć ponad 20 000 ekranów digital OOH firmy Screen Network, które w czasie rzeczywistym informują o najbardziej potrzebnych grupach krwi w wybranych regionach polski wraz ze wskazaniem najbliższych geograficznie placówek.

ilustracjastrzałka

Krew to bezcenny lek, którego nie można wyprodukować – może ją ofiarować wyłącznie człowiek.

Krew i jej składniki potrzebne są każdego dnia i podawane są głównie osobom, u których występują niedobory krwi i jej składników spowodowane utratą dużej ilości krwi, w wyniku wypadków komunikacyjnych, w trakcie lub po zabiegach operacyjnych czy też w wyniku zaburzeń krzepnięcia. Ponadto krew jest potrzebna pacjentom po oparzeniach i urazach, a także u osób z chorobami nowotworowymi, w trakcie i po chemioterapii.

ilustracjastrzałka

Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych, edukacyjnych i pro bono. Stałe połączenie ekranów digital OOH do Internetu daje unikalną możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Wszelkie akcje wymagające szybkiej reakcji, rozprzestrzeniania ważnych informacji, pozwalają wspierać działania prospołeczne i informacyjne. Ekrany Screen Network docierają aż do ponad 8 milionów Polaków dziennie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Screen Network SA

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
Kampania marki Flegamax
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Flegamax przygotowana przez zespół Opus B. Lek na mokry kaszel, oferowany przez Polpharma, tym razem komunikowany jest jako zwycięska odpowiedź na problem. I to dosłownie, bo kreacja oparta została na kanwie telewizyjnego teleturnieju i podchwytliwych pytań prowadzącego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764