logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ekrany na dworcu witają inwestorów w Krakowie – kampania DOOH

  PR 16.05.2024, przeczytano 312 razy
ilustracja

Interaktywna kampania na ekranach Digital Out of Home zaskoczyła pasażerów na dworcu w Krakowie. Podczas konferencji Invest Cuffs ekrany zainstalowane na stacji zostały zsynchronizowane z rozkładem jazdy. Po wjeździe pociągu na stację na ekranach pojawiały się spersonalizowane komunikaty dla gości z danego regionu. Hasła nawiązywały do lokalnych symboli i tematyki konferencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ekrany-na-dworcu-witaja-inwestorow-w-krakowie-%E2%80%93-kampania-dooh,404233,artykul.html

Invest Cuffs to doroczne spotkanie zrzeszające branżę rynku inwestycyjnego. Jest to największe tego typu wydarzenie w Polsce i jedno z największych w Europie. Rok rocznie przyciąga ono do Krakowa ekspertów, przedstawicieli najważniejszych podmiotów w branży, klientów instytucjonalnych oraz detalicznych. Aby przywitać uczestników konferencji w unikalny i angażujący sposób, a także zwiększyć świadomość wokół wydarzenia przeprowadzono interaktywną kampanię reklamową.

W trakcie trwania konferencji Invest Cuffs w Krakowie, ekrany Screen Network, zainstalowane na dworcu głównym, zostały zintegrowane z rozkładem jazdy pociągów, co pozwoliło na automatyczne wyświetlanie personalizowanych komunikatów powitalnych dla przyjeżdżających z różnych części kraju. Pociągi wjeżdżające na stację aktywowały wyświetlanie dedykowanych haseł. Po wjeździe pociągu z Katowic ekrany wyświetlały hasło: „Witamy Śląsk, razem wykopiemy najlepsze inwestycje!”, podróżnych z Poznania powitano hasłem: „Wiesz już, w co zainwestujesz bejmy?”

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Łącząc lokalne symbole z tematyką konferencji, przyciągaliśmy uwagę odbiorców, angażując ich w bezpośredni i osobisty sposób – mówi Aleksandra Strzelecka, manager ds. komunikacji Screen Network. – Dzięki temu stworzyliśmy zapadające w pamięć hasła i podkreśliliśmy nowoczesny charakter konferencji.

W ten sposób Digital Network i Invest Cuffs zdołały w niepowtarzalny sposób przyciągnąć uwagę podróżnych oraz zaangażować ich w tematykę konferencji już od momentu przyjazdu do Krakowa.

Wykorzystaliśmy autorskie oprogramowanie zarządzania emisją Screen Network, które jest odpowiedzialne za realizację kampanii, nie tylko do jej technicznej realizacji, ale również do analizy danych. Co pozwoliło na optymalizację komunikatów w czasie rzeczywistym – tłumaczy Damian Rezner, Dyrektor Operacyjny i członek zarządu Screen Network. – Kampania jest świetnym przykładem na to, jak reklama DOOH może być wykorzystywana w coraz bardziej kreatywny i efektywny sposób.

Marcin Wenus, Prezes Zarządu Fundacji Invest Cuffs – Edukacja i Rozwój Rynków Finansowych zwraca z kolei uwagę, że personalne przywitanie gości przybywających na tegoroczny kongres wpłynęło pozytywnie na odbiór samego wydarzenia jeszcze przed jego oficjalnym rozpoczęciem.

Uczestnicy tegorocznej edycji Invest Cuffs docenili naszą troskę o najdrobniejsze szczegóły. Dla wielu z nich kongres rozpoczął się tuż po wyjściu z pociągu, a nie dopiero po przekroczeniu progu Centrum Kongresowego ICE Kraków. Wykorzystanie nośników cyfrowych znajdujących się na dworcu przyczyniło się także do promocji samego wydarzenia wśród tysięcy gości przybywających do Krakowa, dzięki czemu część z nich również wzięła udział w Invest Cuffs – wskazuje Marcin Wenus. – Dynamiczna kampania na dworcu głównym w Krakowie pokazuje, jak kreatywne podejście do reklamy może wzbogacić doświadczenia odbiorców i podkreślić unikalny charakter wydarzeń takich jak Invest Cuffs.

Źródło: Screen Network

www.screennetwork.pl

Dodatkowe informacje:

Screen Network (należąca do notowanego na GPW Digital Network) działa na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej - Digital Out of Home. Zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych zlokalizowanych w całej Polsce. Ekrany znajdują się w centralnych punktach największych miast, na dworcach kolejowych, lotniskach, a także w galeriach handlowych, pocztach i siłowniach. Autorski system zarządzania emisją i połączenie ekranów z zasobami sieci daje możliwość uzależnienia prezentowanych treści od dowolnego źródła danych i natychmiastowej zmiany wyświetlanych komunikatów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764