W środę 21 września br. w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się Gala XVI edycji Superbrands. Agencja El Padre po raz kolejny odpowiadała za jej realizację.
Podczas uroczystej gali przedstawiciele 26 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands i Business Superbrands. Superbrands jest unikatowym na rynku wyróżnieniem przyznawanym za wieloletnią, konsekwentną pracę na rzecz budowy marki oferującej konsumentom istotne korzyści materialne i emocjonalne, które wykraczają poza te zapewniane przez konkurencję, i za które konsumenci są gotowi zapłacić wyższą cenę. Uzyskanie statusu Superbrands wzmacnia pozycję marki oraz utwierdza jej klientów i partnerów biznesowych w przekonaniu, że mają do czynienia z najlepszą ofertą w swojej kategorii. Superbrands działa od 27 lat, aktualnie w 90 krajach na świecie. 63% Polaków chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone Godłem Superbrands.
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji projektu i Gali Finałowej było „make love not war”.
Galę poprowadziła Nina Kowalewska-Motlik, Prezeska Zarządu New Communications, partnera Superbrands w Polsce oraz duet znanych i lubianych prowadzących Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski. Dla gości podczas Gali Finałowej wystąpiła Laura Godziejewska i wraz trio jazzowym Piotra Rodowicza.
Agencja El Padre, była już po raz siódmy odpowiedzialna za kompleksową realizację gali - m.in. za oprawę scenograficzną, graficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie oraz nadzór produkcyjny.
Źródło: El Padre sp. z o.o.