Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Mimo, że wybory już za nami to temat frekwencji zawsze budzi wiele emocji zarówno w naszym, jak i w pozostałych krajach wspólnoty. Jest to za każdym razem pewnego rodzaju sprawdzian dla społeczeństwa. Celem kampanii opracowanej przez Endless było uświadomienie, że wybory do Parlamentu Europejskiego są nie tylko ważne, ale może nawet ważniejsze od krajowych wyborów parlamentarnych. Komunikacja skierowana została przede wszystkim do ludzi młodych i zachęcała, aby poświęcili swój czas i poszli oddać głos, bez względu na to którą frakcję popierają.
Wyszliśmy z obserwacji, że chodzimy na wybory do sejmu, senatu czy samorządów, bo mamy poczucie, że decyzje tam podejmowane, mają największy wpływ na nasze życie. Jednak to tylko częściowo prawda. W rzeczywistości o wielu ważnych dla nas lokalnie sprawach decydują̨ głosowania w Brukseli – podkreśla – Franek Toeplitz, jeden z założycieli agencji.
W ramach kampanii powstały filmy na platformę YouTube, stories do social mediów oraz landing page kampanijny. Ponadto prowadzono działania digital, DOOH wyświetlane w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie a także materiały BTL i online dla Fundacji i jej partnerów w całej Europie. Kampania przeprowadzona była w języku polskim oraz angielskim. Część materiałów została zaadaptowana na inne języki państw członkowskich Unii Europejskiej jak np. niemiecki, holenderski, węgierski czy grecki.
Źródło: Endless