logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe

  PR 25.06.2024, przeczytano 350 razy
ilustracjastrzałka

Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-endless-profrekwencyjnie-dla-fundacji-alliance4europe,404787,artykul.html

Mimo, że wybory już za nami to temat frekwencji zawsze budzi wiele emocji zarówno w naszym, jak i w pozostałych krajach wspólnoty. Jest to za każdym razem pewnego rodzaju sprawdzian dla społeczeństwa. Celem kampanii opracowanej przez Endless było uświadomienie, że wybory do Parlamentu Europejskiego są nie tylko ważne, ale może nawet ważniejsze od krajowych wyborów parlamentarnych. Komunikacja skierowana została przede wszystkim do ludzi młodych i zachęcała, aby poświęcili swój czas i poszli oddać głos, bez względu na to którą frakcję popierają.

Wyszliśmy z obserwacji, że chodzimy na wybory do sejmu, senatu czy samorządów, bo mamy poczucie, że decyzje tam podejmowane, mają największy wpływ na nasze życie. Jednak to tylko częściowo prawda. W rzeczywistości o wielu ważnych dla nas lokalnie sprawach decydują̨ głosowania w Brukseli – podkreśla – Franek Toeplitz, jeden z założycieli agencji.

W ramach kampanii powstały filmy na platformę YouTube, stories do social mediów oraz landing page kampanijny. Ponadto prowadzono działania digital, DOOH wyświetlane w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie a także materiały BTL i online dla Fundacji i jej partnerów w całej Europie. Kampania przeprowadzona była w języku polskim oraz angielskim. Część materiałów została zaadaptowana na inne języki państw członkowskich Unii Europejskiej jak np. niemiecki, holenderski, węgierski czy grecki.

Źródło: Endless

weareendless.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe
Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak...
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc
Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B
Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam
DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom...
Luka płacowa wśród twórców internetowych
Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764