1 lutego wystartowała kampania Vectry, inaugurująca nową platformę komunikacyjną marki. Za opracowanie koncepcji oraz realizację odpowiada agencja Endless wraz z działem marketingu Klienta. Kampania będzie prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i digital.
Nowa platforma komunikacyjna jednego z największych w Polsce operatorów telewizji kablowej przedstawia dwóch nietuzinkowych bohaterów - DZIŚka i JUTRka. Ich imiona nie są przypadkowe, ponieważ obaj promują najnowszą ofertę Vectry „podłączenie na jutro albo miesiąc abonamentu gratis”.
W pierwszej odsłonie kampanii zobaczymy 30, 15 i 6-cio sekundowe filmy, spoty radiowe, szeroko zakrojone działania w Internecie, a także komunikację w przestrzeni miejskiej, w tym siatki wielkoformatowe w centrach miast.
Autorami koncepcji nowego formatu i scenariuszy filmów są Tytus Klepacz, Franek Toeplitz, Helena Smoczny oraz Tomasz „Owca” Zieliński. Za produkcję całości odpowiada Olga Ładna - Toeplitz. Stworzenie postaci i animacji powierzono Platige Image, a reżyserem wszystkich spotów został Tomek Karelus.
Wszyscy kończą podobnie, więc najważniejsze jest jak się zaczyna. To nasza pierwsza duża wspólna kampania i myślę, że stawiamy sobie poprzeczkę naprawdę wysoko - mówi Tytus Klepacz, Dyrektor Kreatywny Endless i jeden z autorów kampanii. Vectra potrzebowała świeżej strategii i co za tym idzie nowej platformy komunikacji. Celem było zakomunikowanie directowości usług Vectry naprawdę wyróżnialnym formatem - dodaje Marta Bresińska Managing Director Endless.
Prace nad kampanią trwały od połowy listopada. Po stronie agencji zaangażowanych było kilkanaście osób a koordynacją działań zajął się zespół prowadzony przez Katarzynę Popielarczyk. Strategię komunikacji opracował Think Eco a media zaplanował Starcom.
Czujemy jakby dwójka naszych dzieci poszła w świat i jak wszyscy rodzice, mamy nadzieję, że zajdą daleko – podsumowuje Helena Smoczny senior art. Director i współautorka konceptu.
- Pierwszy spot nowej platformy do zobaczeniu już w TV oraz Internecie: https://www.youtube.com/watch?v=aLb9i4rOiD8
Źródło: Endless