logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Endless z wygraną w przetargu NASK. Kampania „Bezpieczny Dzień”

  PR 08.05.2025, przeczytano 258 razy
ilustracja

Agencja Endless wygrała przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii społecznej dla NASK (Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej). Projekt dotyczy cyberbezpieczeństwa i będzie realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-endless-z-wygrana-w-przetargu-nask.-kampania-_bezpieczny-dzien_,408686,artykul.html

W ramach współpracy Endless odpowiada za strategię komunikacji, kreację, produkcję m.in. spotów wideo, materiałów do działań digitalowych oraz badania fokusowe. W postępowaniu przetargowym agencja pokonała 15 konkurencyjnych podmiotów.

Idea kampanii to założenie, że jak coś działa w życiu, to działa też w internecie. Właśnie dlatego zdecydowano się wykorzystać formę makatek – nośnika ludowej mądrości – i przełożyć ją na współczesny język wizualny oraz digitalowy. Makatki, które niegdyś wisiały w domach z przesłaniami o ostrożności i rozsądku, dziś przypominają internautom, że warto zachować czujność również online. W pierwszej odsłonie zachęcamy do zgłaszania podejrzanych stron podkreślając, że każde zgłoszenie ma znaczenie. Bo gdy zgłaszamy, to pomagamy też innym – ograniczając działania oszustów.

Nie straszymy, ale edukujemy. Zależało nam na tym, aby kampania była bliska ludziom, zakorzeniona w codziennych, rozsądnych decyzjach – takich samych, jakie podejmujemy offline. Te same zasady powinny działać w sieci – komentuje Marta Bresińska, Managing Director Endless. Zarówno misja, jaką niesie ten projekt, jak i fakt, że udało nam się pokonać 15 agencji w przetargu, dają nam ogromną satysfakcję i motywację do dalszego działania – dodaje.

Kampania „Bezpieczny Dzień” wystartowała 8 maja 2025 roku. W jej pierwszej odsłonie zaplanowano:

Dalsze etapy kampanii w przygotowaniu

„Bezpieczny Dzień” to kampania wielowątkowa i etapowa. W kolejnych odsłonach poruszone zostaną kolejne kwestie cyberbezpieczeństwa, a także cyberzagrożenia z perspektywy rodziców i opiekunów dzieci i młodzieży.

Całość wpisuje się w działania informacyjno-edukacyjne NASK, które mają na celu budowanie świadomości społecznej i promowanie odpowiedzialnych postaw w środowisku cyfrowym.

Za reżyserię spotów odpowiada Roman Przylipiak, produkcją zajął się dom produkcyjny Graffiti Films.

Źródło: Endless

weareendless.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764