logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Energizer w nowej promocji z Tidal

  PR 03.06.2020, przeczytano 248 razy
ilustracjastrzałka

Na lato 2020 firma Energizer przygotowała nową promocję konsumencką typu instant win w partnerstwie z serwisem TIDAL. Akcja potrwa do końca sierpnia. Za kampanię w social mediach odpowiada agencja Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-energizer-w-nowej-promocji-z-tidal,387267,artykul.html

Mechanizm promocji jest jak zwykle prosty: kup dowolny produkt Energizer, zarejestruj zakup na stronie internetowej kampanii www.sluchajdluzej.com i otrzymaj prezent - 2 kody dla 2 osób upoważniające do subskrypcji TIDAL Premium przez 60 dni każdy. Aby wykorzystać kody, wystarczy założyć konto w serwisie TIDAL i postępować zgodnie z zawartymi tam instrukcjami. TIDAL to dostęp do ponad 60 milionów utworów oraz 250 tysięcy wysokiej jakości wideo, w tym gotowych playlist do trenowania, biegania, słuchania muzyki w pracy czy na wakacjach.  

- Nasza promocja typu instant win ma uprzyjemnić osobom kupującym produkty Energizer sezon letni. W tym szczególnym roku i sytuacji, w jakiej znalazł się świat, stawiamy na partnerstwo z serwisem, z którego usług można korzystać zarówno zostając w domu, pracując czy spacerując. TIDAL umili czas w każdych warunkach. Nasi konsumenci od lat doceniają nasze pomysły na bonusy, które zyskują wybierając markę Energizer, a my co roku staramy się nie zawieść ich oczekiwań, proponując kolejne wartościowe promocje z nowymi partnerami i cennymi nagrodami – przekonuje Jowita Pasturczyk, Brand Activation Manager, Energizer Central Europe sp. z o.o.

Promocja komunikowana jest w social mediach oraz w punktach sprzedaży. Za kreacje, prowadzenie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja Plej, obsługująca markę Energizer w social mediach od 2016 roku.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764