logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Energizer w nowej promocji z Tidal

  PR 03.06.2020, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Na lato 2020 firma Energizer przygotowała nową promocję konsumencką typu instant win w partnerstwie z serwisem TIDAL. Akcja potrwa do końca sierpnia. Za kampanię w social mediach odpowiada agencja Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-energizer-w-nowej-promocji-z-tidal,387267,artykul.html

Mechanizm promocji jest jak zwykle prosty: kup dowolny produkt Energizer, zarejestruj zakup na stronie internetowej kampanii www.sluchajdluzej.com i otrzymaj prezent - 2 kody dla 2 osób upoważniające do subskrypcji TIDAL Premium przez 60 dni każdy. Aby wykorzystać kody, wystarczy założyć konto w serwisie TIDAL i postępować zgodnie z zawartymi tam instrukcjami. TIDAL to dostęp do ponad 60 milionów utworów oraz 250 tysięcy wysokiej jakości wideo, w tym gotowych playlist do trenowania, biegania, słuchania muzyki w pracy czy na wakacjach.  

- Nasza promocja typu instant win ma uprzyjemnić osobom kupującym produkty Energizer sezon letni. W tym szczególnym roku i sytuacji, w jakiej znalazł się świat, stawiamy na partnerstwo z serwisem, z którego usług można korzystać zarówno zostając w domu, pracując czy spacerując. TIDAL umili czas w każdych warunkach. Nasi konsumenci od lat doceniają nasze pomysły na bonusy, które zyskują wybierając markę Energizer, a my co roku staramy się nie zawieść ich oczekiwań, proponując kolejne wartościowe promocje z nowymi partnerami i cennymi nagrodami – przekonuje Jowita Pasturczyk, Brand Activation Manager, Energizer Central Europe sp. z o.o.

Promocja komunikowana jest w social mediach oraz w punktach sprzedaży. Za kreacje, prowadzenie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja Plej, obsługująca markę Energizer w social mediach od 2016 roku.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764