logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson dla WOŚP - ponad 15 tys. zł. zebrane na aukcjach unikalnych drukarek Ecotank

  PR 25.02.2021, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka

We wsparcie 29. Finału WOŚP zaangażowała się firma Epson – przeznaczając na aukcje urządzenia EcoTank ozdobione unikalnymi grafikami. Łącznie z ich sprzedaży udało się uzyskać ponad 15 tys. zł – cała kwota została przelana na konto Fundacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-dla-wosp---ponad-15-tys.-zl.-zebrane-na-aukcjach-unikalnych-drukarek-ecotank,390359,artykul.html

Razem z milionami Polaków, Epson zaangażował się po raz kolejny w tegoroczną edycję Finału WOŚP, w ramach którego zbierano środki na wsparcie placówek laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Firma zaoferowała serię unikalnych urządzeń wielofunkcyjnych L3151, oklejanych dedykowanymi grafikami cenionych artystów, m.in. Szczepana Sadurskiego i Macieja "Zucha" Mazurka (takie same - wydajne i ekologiczne - urządzenia przekazano zresztą wybranym sztabom WOŚP, jako wsparcie pracy organizacyjnej).

- Za wielkim sukcesem i radością związaną WOŚP stoi wysiłek wielu wolontariuszy i pracowników sztabów zajmujących się w dużej mierze pracami organizacyjnymi i biurowymi, np. przygotowywaniem dokumentów, plakatów, oznakowania, etc. Ucieszyliśmy się, mogąc od tego roku wykorzystywać w nich urządzenie EcoTank L3151. Sprzęt sprawdził się znakomicie w swej roli, tym bardziej że– mimo naprawdę intensywnej eksploatacji – zużyliśmy zaledwie ok. ¼ startowego zapasu atramentów – powiedział Michał Mitkowski ze Sztabu WOŚP - ZHP Wrocław

Wszystkie wystawione na aukcjach urządzenia cieszyły się dużym zainteresowaniem, co skutkowało złożeniem aż 194 ofert. Każda z wystawionych 15 sztuk znalazła swego nabywcę a w wyniku akcji uzyskano i przekazano Orkiestrze kwotę 15 078 zł.

Wszystkim uczestnikom aukcji oraz instytucjom wspierającym nasze kolejne zaangażowanie w WOŚP serdecznie dziękujemy, czekając z nadzieją na udział w kolejnym, jubileuszowym 30. Finale.

Źródło: Epson Europe

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764