logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi

  PR 19.08.2019, przeczytano 1434 razy
ilustracja

19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-eti-wita-jesien-intensywnymi-dzialaniami-promocyjnymi,383641,artykul.html

Jesień to dobry czas dla sprzedaży kategorii słodyczy impulsowych, takich jak wafle czy batony, a zarazem jeden z najważniejszych okresów sprzedażowych dla kluczowych marek z portfolio ETi. Sprzyjają temu nie tylko niższe temperatury i dłuższe wieczory, ale również powrót konsumentów do pracy czy nauki po okresie wypoczynkowym. Właśnie dlatego zespół ETi zaplanował na ten czas bardzo intensywne działania promocyjne w różnych kanałach.

Pierwsza z kampanii to szeroko zakrojona promocja Dare, podkreślająca unikalne walory smakowe intensywnie czekoladowych wafli i odważny charakter marki. Kampania pod hasłem „Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy” potrwa do 15 października a działania obejmą emisję spotu w telewizji i VOD oraz kampanię displayową w internecie. Marka będzie wspierana także bezpośrednio w sklepach poprzez atrakcyjne materiały POS oraz samplingi produktów.

Pod hasłem „Wybierz smak swojego buntu” powróci również kampania reklamowa czekoladowych batonów Wanted. Kompleksowe działania promocyjne potrwają do 6 października. W telewizji i VOD pojawią się znane już 15-sekundowe spoty reklamowe z bohaterem szykującym się na spotkanie, któremu energii dodaje batonik Wanted. Do punktów sprzedaży przygotowano materiały POS oraz samplingi batoników. Kampania reklamowa obejmie dodatkowo promocję w mediach oraz działania w internecie, w tym konkursy dla konsumentów w mediach społecznościowych realizowane we współpracy z influencerami. W trwającej 3 tygodnie zabawie do zdobycia będzie 300 atrakcyjnych nagród.

Jak podkreśla Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce:

- To dla nas szczególny moment, ponieważ nie tylko powracamy z nową odsłoną kampanii dla marki Wanted, która była już szeroko promowana i zdobywa serca coraz większej liczby konsumentów. Rozpoczynamy również pierwszą w Polsce kampanię telewizyjną dla intensywnie czekoladowych wafli Dare. Mamy nadzieję, że przypadnie ona do gustu widzom, a nam pozwoli dalej szeroko budować świadomość naszych produktów.

ilustracjastrzałka

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada niezależna agencja Gong (Group One), za zakup mediów – agencja UM z globalnej grupy IPG Mediabrands, a za działania komunikacyjne agencja MSL należąca do Grupy Publicis.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764