logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euvic Digital z nowym Business Development & Technology Managerem

  PR 26.07.2023, przeczytano 545 razy

Marcin Tyborowski objął funkcję Business Development & Technology Managera w Euvic Digital (Grupa Euvic Performance). To nowe stanowisko w firmie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euvic-digital-z-nowym-business-development-and-technology-managerem,400907,artykul.html

Marcin będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów z segmentu IT i technologii, opracowywanie strategii marketingowych i komunikacyjnych, a także za obsługę i nadzór projektów realizowanych przez zespół w zakresie: buzz marketingu, social media, blogosfery, kampanii i content marketingu.

- Rola Marcina w związku jego bogatym doświadczeniem zawodowym, będzie w dużej mierze skupiona na obszarach związanych z pozyskiwaniem firm oferujących usługi zaawansowane technologicznie. Zatrudnienie go wiąże się z kolejną fazą ekspansji i dywersyfikacji usług dla klientów Euvic Digital – mówi Krzysztof Małecki, CEO w Euvic Digital.

Doświadczenie zawodowe Marcin Tyborowski zdobywał m.in. w IDG Poland S.A. jako wydawca tytułów: „Computerworld” i „PC World”. Odpowiedzialny był za wdrożenie, sprzedaż i realizację usług lead generation, content i digital marketingowych dla firm technologicznych, w tym za sprzedaż w regionie CEE. Na swoim koncie ma także doświadczenie związane z marketingiem produktowym w wydawnictwach yellow pages (Enioro, TP Ditel) oraz prasowych (Joerg Marquardt Group, Gruener+Jahr).

Źródło: Euvic Digital sp. z o.o.

www.euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w komunikacji marketingowej – Kongres Wiedzy PRoto
Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę komunikacji marketingowej – to temat przewodni Kongresu Wiedzy PRoto, który odbędzie się 20 listopada 2024 w warszawskiej Kinotece. Portal PRoto organizuje konferencję „AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji” przy...
Konferecja #DataDrivenDOOH: DOOH Future Is Now?
19 listopada br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami z kategorii reklamy Digital Out Of Home. Organizatorzy- firma AMS i zaproszeni goście spojrzą w przyszłość reklamy oraz zainspirować uczestników do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home. Konferencja #DataDrivenDOOH: DOOH...
Tubądzin meets art w Łazienkach Królewskich
Na przełomie października i listopada w Łazienkach Królewskich oglądać można wystawę plenerową poświęconą projektowi Tubądzin Meets Art, który został zaprezentowany międzynarodowej społeczności podczas tegorocznych targów Cersaie we Włoszech. Grupa Tubądzin zaprasza odwiedzających do świata, gdzie sztuka spotyka się z wyjątkowym designem.
Idea nowej akcji „Multiczłonkostwo w PSPR” jest bardzo prosta. Przynależność do organizacji, możliwość korzystania z przywilejów, wejście do społeczności zawodowej – to atrakcyjny i nieoczywisty benefit, który może ufundować pracodawca zatrudnianym przez siebie specjalistom PR. Zarówno w agencji PR jak i w firmie z dowolnej branży,...
Movember: kampania społeczna Dzień Slipek
Każdego roku wielu mężczyzn zaniedbuje regularne badania. Szczególnie młodsze pokolenia wstydzą się wizyt u lekarza lub ignorują objawy. Wczesna diagnoza może uratować życie, dlatego kontrola nad tym, co dzieje się pod ubraniem, jest kluczowa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764