logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Everli Poland nowym klientem Communication Unlimited

  PR 31.08.2020, przeczytano 467 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów Communication Unlimited dołączyła platforma zakupowa zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych – Everli.pl (dawna nazwa Szopi.pl).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-everli-poland-nowym-klientem-communication-unlimited,388263,artykul.html

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego do kampanii rebrandingowej.

Szopi z początkiem 2020 r. został przejęty przez spółkę Supermercato24 (to marketplace działający we Włoszech). Cała grupa właśnie przeszła rebranding, a nowa nazwa Everli ma pomóc firmie w ekspansji międzynarodowej. W zasięgu platformy Everli w Polsce jest już ok. 7 mln osób mieszkających w 15 miastach, a do końca roku usługa ma zostać uruchomiona w kolejnych. 

Pandemia koronawirusa miała pozytywny wpływ na wyniki platformy Everli.pl. Dzięki platformie zakupowej on-line coraz większa grupa konsumentów może zapomnieć o trudach robienia zakupów i osiągnąć spokój ducha w dobie Covid-19. W ciągu kilku miesięcy kwarantanny firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez poprzednie trzy lata działalności. Obecna liczba klientów w porównaniu do czasu sprzed pandemii wzrosła o 225 proc.

Za pośrednictwem platformy Everli.pl klienci zrobią zakupy online bez wychodzenia z domu w topowych supermarketach Carrefour, Auchan, Biedronka i Lidl. Zajmuje się nimi szoper Everli, który dostarcza je z supermarketu prosto do domu, nawet tego samego dnia. Z Everli klienci mogą zrobić zakupy o dowolnej porze i w każdej chwili oraz wybrać najdogodniejszy czas dostawy zakupów do domu. Zamówienie jest dostarczane bezkontaktowo pod drzwi a same zakupy z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa, w maseczce i rękawiczkach.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną
Marka Oranżada Hellena ponawia zakrojoną na szeroką skalę świąteczną kampanię reklamową. Mając na uwadze synergię działań sprzedażowo-wizerunkowych, równolegle będzie realizowała aktywności w telewizji, Internecie, prasie handlowej, działania public relations i w punktach sprzedaży. Tegoroczna akcja startuje 16 listopada i potrwa do 27 grudnia.
Mega ceny na oczkarki do banerów - jeszcze łatwiejsza obróbka prac
Proces stworzenia banneru reklamowego to nie tylko wydruk, ale także obróbka i wykończenie materiałów reklamowych. Jednym z takich niezbędnych narzędzi są oczkarki do banerów i plandek, których Via Color Pegasus posiada w swojej ofercie dwa rodzaje.
Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga firmom w zarządzaniu stronami internetowymi w wersji stacjonarnej oraz mobilnej. Nowa platforma DXP 7.3. umożliwia digitalizację operacji biznesowych z wykorzystaniem nowych, zaawansowanych funkcji, przy mniejszych nakładach czasu.
19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów
„Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundraisingowa Domu Aniołów Stróżów. Jej koncepcję pro publico bono opracowała agencja 19 Południk.
Agencja Formup odpowiedzialna za globalną promocję gry od 11 bit studios
Agencja FormUp będzie odpowiedzialna za promocję wydanej przez 11 bit studios gry Moonlighter. Znana do tej pory z konsoli i PC produkcja zadebiutowała na platformie iOS i od wczoraj jest dostępna w App Store.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764