logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FC Barcelona w kampanii marki Nesquik

  PR 24.09.2018, przeczytano 1219 razy
ilustracjastrzałka

Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich rodziców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fc-barcelona-w-kampanii-marki-nesquik,379462,artykul.html

W ramach wspólnych działań marki NESQUIK i FC Barcelona rusza konkurs, trwający od 24.09 do 02.12.2018. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić dowolny rozpuszczalny napój kakaowy NESQUIK, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.nesquik.pl. Losowania odbywają się codziennie, a dzięki wykorzystaniu mechanizmu typu instant-win każdy grający od razu dowiaduje się, czy wygrał.

Na uczestników konkursu czekają atrakcyjne nagrody. Do wygrania: piłki, torby oraz worki sportowe. Ze wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowana także nagroda główna – czyli 4-dniowa wycieczka dla dziecka z rodzicem do Barcelony. W programie przewidziany jest m.in.: trening na Camp Nou i zwiedzanie stadionu, wejściówka na mecz FC Barcelona, zwiedzanie Barcelony, a także wiele innych atrakcji. W losowaniu będę mogły wziąć udział wszystkie prawidłowe zgłoszenia od osób, których dziecko ma 7-12 lat.

Źródło: Nestlé

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764