logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”

  PR 27.02.2024, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith Media, w produkcji filmów brał udział dom produkcyjny How How.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-fielmann-z-nowa-odslona-kampanii-_widzimy-twoje-potrzeby_,403256,artykul.html

Prowadzone działania mają na celu dalsze zwiększenie świadomości samej marki Fielmann, jak również unikalnych na rynku korzyści oferowanych w tej sieci optycznej. Komunikacja jest kierowana do osób z różnych grup wiekowych, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb.

Poprzednia odsłona kampanii „Widzimy Twoje potrzeby” skutecznie trafiła do konsumentów, pozwalając na zrealizowanie założonych przez nas celów – opowiada Sonia Wojtkowiak, Brand Managerka w Fielmann Polska – Dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację tego podejścia oraz rozszerzenie przekazu o pozostałe korzyści oferowane przez markę, dodając i zmieniając część materiałów wykorzystywanych w kampanii.

ilustracjastrzałka

Odświeżone podejście to między innymi nowa kampania odsłonowa i działania w social mediach, spoty radiowe oraz adaptacja spotu digital. Dodatkowo powstały 2 nowe odcinki miniserialu reklamowego „Za okularami”. Seria ta opowiada o wizytach klientów salonów z przymrużeniem oka – tak jakby to były odwiedziny u „optoterapeuty”. Tym razem tematami są kolejne ważne benefity marki, czyli „Gwarancja zwrotu pieniędzy” oraz „Szeroki wybór oprawek”.

- Traktowanie konsumentów z uwagą, myślenie o ich prawdziwych potrzebach to podstawa dobrej komunikacji – dodaje Krzysztof Drzazga, Head of Concept, Chapter1 – w tym jednak przypadku przyglądamy się odbiorcom szczególnie dokładnie. Tak to jest, gdy klientem jest marka optyczna z niezwykle ludzkim podejściem.

Agencja Chapter1 odpowiada za całościową koncepcję, scenariusze i koordynację kreatywną filmów (wizerunkowego spotu oraz nowych odcinków serialu “Za okularami”), key visuale, landing page, materiały POS itp.

Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith Media. Przy produkcji filmów agencja Chapter1 współpracuje z domem produkcyjnym How How.

Linki do nowych filmów:

Źródło: Chapter1

www.chapter1.pl

Dodatkowe informacje:

Grupa Fielmann to notowana na giełdzie rodzinna firma z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Fielmann prowadzi ponad 1000 salonów optycznych w całej Europie, a w 2023 roku wszedł także na rynek amerykański. W Polsce firma posiada 55 salonów oraz sklep internetowy (www.fielmann.pl).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764