logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Fiedorow stanie na czele Działu Marketingu Żabka

  PR 28.11.2018, przeczytano 444 razy

Filip Fiedorow stanie na czele Działu Marketingu Żabka Polska 1 lutego 2019 roku. W tej roli będzie zarządzał zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filip-fiedorow-stanie-na-czele-dzialu-marketingu-zabka,380333,artykul.html

Fiedorow posiada wieloletnie doświadczenie w sektorze FMCG, jak i sieci detalicznych. Kierował dotychczas zespołami marketingu największych polskich oraz europejskich marek, w tym IKEA Retail oraz Lidl Polska. W tym roku magazyn Media i Marketing Polska przyznał mu tytuł Dyrektora Marketingu/CMO roku 2018.

Był twórcą kampanii uznanych za przełomowe w polskiej reklamie. W IKEA, do której dołączył w listopadzie 2016 r. jako Country Marketing Director, stał na czele zespołu, którego działania reklamowe zostały docenione m.in. w tegorocznym konkursie Effie Awards (trzy złote i jedna srebrna statuetka dla IKEA).

Zanim rozpoczął współpracę z firmą IKEA był Dyrektorem Marketingu Lidl Polska, z którą to siecią zrealizował m.in. znaną kampanię z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej związany był przez kilka lat z Kompanią Piwowarską, gdzie pełnił rolę Senior Strategy & Planning Managera marki Tyskie. Był także liderem kampanii „5 Stadion” marki Tyskie oraz odpowiadał za takie brandy jak Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech. Zawodową karierę rozpoczął w agencji reklamowej TEQUILA Polska, prowadząc projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland, The Lorenz Bahlsen Snack World.

Fiedorow jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Interesuje się muzyką, uwielbia podróżować oraz poznawać kuchnie świata.

Źródło: Żabka Polska Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Omnicom Media Group Agency OMD Worldwide zajmuje pierwsze miejsce w najnowszym raporcie COMvergence z rankingiem globalnych zamówień na podstawie przewidywanych zamówień agencji i grup medialnych za rok 2019.
„Pokoloruj marzenia” to nowy program braci Collins, który powstał we współpracy z LINK4. Projekt ma na celu wspieranie rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej.
Castorama zaprasza na Majsterkową choinkę
Już w najbliższą sobotę 14 grudnia dla wszystkich małych majsterkowiczów Castorama przygotowała wyjątkowe świąteczne atrakcje. Wśród nich między innymi strefa majsterkowania z drewnianymi zabawkami, a także magiczne warsztaty tworzenia stroików oraz dekoracji świątecznych pod okiem specjalistów.
Szał świątecznych zakupów trwa, przez sklepy przewijają się tłumy odwiedzających, a platformy internetowe obsługują rekordowe ilości zamówień. Grudzień co roku stanowi intensywny okres przygotowań do Świąt zarówno dla klientów, którzy wybierają się na zakupy gwiazdkowych prezentów, jak i samych sieci handlowych, które muszą...
Ikea: Święta wśród ludzi, nie wśród mebli
Stylowa lampa, wygodne krzesło, gustowny talerz. Dla pani Zofii to jedyni towarzysze śniadań, obiadów i kolacji codziennie od czterech lat. Starsze osoby często mierzą się z samotnością, którą w Święta odczuwają szczególnie dotkliwie. 10 grudnia br. startuje nowa kampania „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli”, w której IKEA...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764