logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filip Fiedorow stanie na czele Działu Marketingu Żabka

  PR 28.11.2018, przeczytano 861 razy

Filip Fiedorow stanie na czele Działu Marketingu Żabka Polska 1 lutego 2019 roku. W tej roli będzie zarządzał zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/filip-fiedorow-stanie-na-czele-dzialu-marketingu-zabka,380333,artykul.html

Fiedorow posiada wieloletnie doświadczenie w sektorze FMCG, jak i sieci detalicznych. Kierował dotychczas zespołami marketingu największych polskich oraz europejskich marek, w tym IKEA Retail oraz Lidl Polska. W tym roku magazyn Media i Marketing Polska przyznał mu tytuł Dyrektora Marketingu/CMO roku 2018.

Był twórcą kampanii uznanych za przełomowe w polskiej reklamie. W IKEA, do której dołączył w listopadzie 2016 r. jako Country Marketing Director, stał na czele zespołu, którego działania reklamowe zostały docenione m.in. w tegorocznym konkursie Effie Awards (trzy złote i jedna srebrna statuetka dla IKEA).

Zanim rozpoczął współpracę z firmą IKEA był Dyrektorem Marketingu Lidl Polska, z którą to siecią zrealizował m.in. znaną kampanię z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej związany był przez kilka lat z Kompanią Piwowarską, gdzie pełnił rolę Senior Strategy & Planning Managera marki Tyskie. Był także liderem kampanii „5 Stadion” marki Tyskie oraz odpowiadał za takie brandy jak Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech. Zawodową karierę rozpoczął w agencji reklamowej TEQUILA Polska, prowadząc projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland, The Lorenz Bahlsen Snack World.

Fiedorow jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Interesuje się muzyką, uwielbia podróżować oraz poznawać kuchnie świata.

Źródło: Żabka Polska Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764