logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Slodkie świętuje 25 lat w branży słodyczy reklamowych

  PR 24.01.2022, przeczytano 542 razy
ilustracja

W 2022 roku mija 25 lat od powstania marki Slodkie. Firma, będąca jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, postanowiła świętować swój jubileusz przez cały rok. Poza uroczystymi obchodami, Slodkie planuje zrealizować 25 akcji o charakterze CSR-owym, wprowadzając szereg zmian wewnętrznych, a także wspierając potrzebujące osoby, organizacje oraz środowisko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-slodkie-swietuje-25-lat-w-branzy-slodyczy-reklamowych,394509,artykul.html

25 lat firmy Slodkie

Personalizowane bombonierki, puszki z aromatyczną kawą z logo firmy, a także obrandowane czekolady czy żelki to tylko część szerokiego asortymentu Slodkie. Marka świętująca w tym roku swoje 25-lecie jest dziś jednym z europejskich liderów w branży. Tegoroczny jubileusz jest doskonałym podsumowaniem wielu lat ciężkiej pracy, którą obecnie kontynuuje córka założyciela firmy i obecna Prezes Zarządu, Anna Garmada.

- Współtworzenie marki Slodkie i kontynuowanie tej wieloletniej już tradycji napawa mnie ogromną dumą. Stanowi również duże wyzwanie, które razem z całym zespołem podejmujemy każdego dnia. Wierzymy, że, zgodnie z naszym mottem, produkując wysokiej jakości słodkie upominki, z przyjemnością łączymy biznes. Obecnie czekamy z niecierpliwością na to, co przyniosą nam kolejne lata, dziękując u progu jubileuszu dotychczasowym współpracownikom, partnerom oraz klientom – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

Slodkie, posiadając własną wytwórnię czekolady, dostarcza klientom nawet najbardziej wymyślne kształty czekoladowych słodkości. Jak zaznacza Anna Garmada: - Branża reklamowa zmienia się niezwykle dynamicznie. Od 25 lat nieustannie obserwujemy trendy i dostosowujemy naszą ofertę do aktualnych potrzeb klienta. Stawiając na innowacje, czujemy, że stale się rozwijamy. Po tym ćwierćwieczu doszliśmy do etapu, gdy możemy przygotować na przykład czekoladową maszynę do szycia z dowolnym logotypem i dodatkowo zadrukowując opakowanie produktu dowolnym projektem.

25 akcji na 25-lecie

Tym, co od samego początku przyświecało istnieniu firmy jest otwartość na wsparcie potrzebujących i proekologiczne podejście. Slodkie ma na swoim koncie szereg działań o charakterze CSR-owym i, jak podkreślają przedstawiciele marki, nie zamierzają ustawać w trosce o lepsze jutro. W jubileuszowym roku stawka jest znacznie większa niż w poprzednich latach. Slodkie postanowiło przeprowadzić aż 25 akcji wspierających potrzebujące osoby, organizacje działające na rzecz zwierząt, a także wprowadzić dodatkowe zmiany wewnętrzne, w tym m.in. w obszarze produkcji, dzięki którym oferta stanie się jeszcze bardziej przyjazna dla środowiska. Jak dodaje Anna Garmada: - Idea pomagania była bardzo bliska mojemu tacie, który z dużym powodzeniem przez lata zarządzał firmą. Nie wyobrażam sobie nie kontynuować tej tradycji.

Firma zdradza, że wśród 25 działań, tak jak w latach ubiegłych, z pewnością pojawi się wsparcie zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Co więcej, w ramach współpracy z fundacją Las Na Zawsze od stycznia 2022 za każde złożone zamówienie Slodkie będzie kupować kawałek lasu.

Dotychczasowa działalność dobroczynna

W minionych 25 latach Slodkie wsparło zarówno finansowo, jak i produktowo szereg organizacji. Firma ma na swoim koncie współpracę ze Szlachetną Paczką, a także Towarzystwem Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec. W początkowych etapach pandemii Slodkie wspierało również lekarzy, którzy stali na pierwszej linii walki z wirusem.

Poza licznymi akcjami zewnętrznymi, marka od lat modyfikuje swoje produkty i opakowania, czyniąc je bardziej ekologicznymi. Obecnie stosuje folie pochodzące w 80% z recyklingu, które nadają się do ponownego przetworzenia. Co więcej, każde z opakowań kartonowych może być wykonane z materiału pochodzącego w 100% z makulatury. Znaczna większość produktów pakowanych w folie zgrzewalne dostępna jest w wariancie folii biodegradowalnej wykonanej z celulozy.

- Do produkcji naszych lizaków używamy tylko patyczków wykonanych w 100% z papieru. Taśmy klejące do pakowania wysyłek zamieniliśmy z syntetycznych na papierowe, podobnie jak bąble wypełniające paczki, które dziś są wykonane z folii biodegradowalnej. Sukcesywnie wycofujemy się też z opakowań wykonanych z wielu tworzyw trwale ze sobą złączonych, które nie nadają się do recyklingu – podkreśla Anna Garmada.

Slodkie to jedna z wielu firm, dla których wsparcie fundacji, akcji charytatywnych oraz kampanii proekologicznych jest ważną częścią działalności. Trend na pomaganie i wprowadzanie zmian na rzecz środowiska trwa. Oby podejście to pozostało z nami w kolejnych ćwierćwieczach.

ilustracjastrzałka

Źródło: Slodkie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764