logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: First Aid Communication ponownie dla Gedeon Richter Polska

  PR 13.02.2020, przeczytano 1025 razy
ilustracjastrzałka

First Aid Communication będzie koordynowała drugą edycję ogólnopolskiej kampanii "W kobiecym interesie!", której inicjatorem jest firma Gedeon Richter Polska. Agencja będzie odpowiadać za realizację działań komunikacyjnych oraz wspieranie cyklu bezpłatnych badań w wybranych województwach w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-first-aid-communication-ponownie-dla-gedeon-richter-polska,385671,artykul.html

"W kobiecym interesie" to kampania, która została zainicjowana w 2019 roku przez firmę Gedeon Richter Polska. Projekt ten powstał w odpowiedzi na wyniki raportu opracowanego przez Najwyższą Izbę Kontroli pt. „Dostępność świadczeń ginekologiczno-położniczych finansowanych ze środków publicznych na terenach wiejskich. Lata 2016-2017”, który wskazał na brak równego dostępu do ambulatoryjnych świadczeń ginekologiczno-położniczych na terenach gmin wiejskich i miejsko-wiejskich, m.in. województwa mazowieckiego. Aby zgłębić ten wątek, na potrzeby kampanii firma Gedeon Richter Polska zleciła przeprowadzenie badania, z którego wynika, że ponad 3 mln Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku lub wcale. Z kolei 40 proc. kobiet nie widzi takiej potrzeby. Dlatego też celem podjętych działań było zachęcanie Polek do regularnych badań ginekologicznych i edukacja nt. prawa do równego dostępu do podstawowych świadczeń zdrowotnych, w tym ginekologiczno-położniczych, bez względu na wiek, status majątkowy czy miejsce zamieszkania.

W ramach kampanii odbyła się pilotażowa akcja bezpłatnych konsultacji lekarskich i badań profilaktycznych w zakresie ginekologii pod hasłem „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”. W 8 miastach województwa mazowieckiego zostały przeprowadzone bezpłatne badania dla kobiet z zakresu profilaktyki ginekologicznej. Przebadano blisko 300 kobiet, z których aż 18 zostało skierowanych do dalszej diagnostyki. Agencja First Aid Communication była odpowiedzialna za realizację tego projektu i nagłośnienie go w mediach. Akcja odbiła się szerokim echem zarówno w mediach regionalnych jak i ogólnopolskich, a projekt został nagrodzony Brązowym Spinaczem w kategorii "Event Komercyjny", w konkursie "Złote Spinacze 2019" organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

- Jesteśmy pod wrażeniem jak bardzo branża doceniła naszą akcję „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”. Dzięki niej wiele kobiet otrzymało ekspercką pomoc na czas. Jako firma wspierająca kobiety i ich zdrowie czujemy nieustanną potrzebę angażowania się w projekty, które są odpowiedzią na realne potrzeby Polek. Dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować kampanię w 2020 roku. Nasza akcja bezpłatnych badań ginekologicznych zawita do kolejnych województw, tym razem w Polsce południowej. Do koordynowania tego projektu zaprosiliśmy partnera koordynującego poprzednią pilotażową akcję – komentuje Aneta Grzegorzewska, Dyrektor Pionu Korporacyjnego i Relacji Zewnętrznych Gedeon Richter Polska.

- Fakt, że firma Gedeon Richter Polska zdecydowała się na kontynuację współpracy z nami w kolejnym roku jest dla nas wyróżnieniem i potwierdzeniem dobrze wykonanej pracy w pierwszej edycji tego projektu. Cieszy nas realizacja akcji społecznych, które niosą za sobą pozytywne przesłanie i przyczyniają się do szeroko pojętych zmian na lepsze. Wierzę, że w nadchodzącym roku uda nam się przekonać jeszcze więcej kobiet, że warto badać się regularnie, jak również, że odczarujemy wstyd i zażenowanie związane z badaniem ginekologicznym - komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

O kampanii

„W kobiecym interesie” to ogólnopolska kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest zwrócenie szczególnej uwagi na zdrowie kobiet oraz edukacja w zakresie konieczności wykonywania regularnych badań ginekologicznych, jak również znajomości praw dotyczących równego dostępu do podstawowych świadczeń ginekologiczno-położniczych bez względu na wiek, status majątkowy czy miejsce zamieszkania. Kampania ma uwrażliwić współczesne kobiet, aby dbały o swoje zdrowie regularnie, nie tylko w momentach, gdy usłyszą niepokojące sygnały od swojego organizmu.

Ma również podkreślić psychologiczną rolę zdrowia kobiety w pełnieniu jej ról społecznych oraz w rodzinie. Ma przyczynić się do zwiększenia dostępu do konsultacji ginekologicznych, a także badań profilaktycznych w małych miejscowościach zgodnie z obowiązującymi standardami.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM
Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM, będący pierwszym na świeciei teleobiektywem zmiennoogniskowym o maksymalnej ogniskowej 150 mm ze stałą przysłoną F2. Minimalna ogniskowa tego modelu wynosi 50 mm, a wysoka rozdzielczość optyczna dorównuje konstrukcjom stałoogniskowym. Dzięki tym właściwościom jeden obiektyw może służyć do fotografowania...
Dezinformacja i trolle w nowej odsłonie kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASK
Startuje kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie dezinformacji, manipulacji w sieci oraz zagrożeń, jakie niosą ze sobą niezweryfikowane treści. Podobnie jak w 2024 r. koncepcja kampanii nawiązuje do wizerunku trolli.
MAP: Dobre praktyki sponsoringu sportu przez spółki z udziałem Skarbu Państwa
KPRM opublikowała "Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)", opracowane przez zespół działający w Ministerstwie Aktywów Państwowych.
Rekordowy rok dla reklamy cyfrowej w USA – raport IAB/PwC
Branża reklamy cyfrowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w 2024 roku rekordowy poziom 258,6 miliarda dolarów przychodu – wynika z opublikowanego właśnie raportu „IAB/PwC Internet Advertising Revenue Report: Full Year 2024”.
Lech zaprasza do łapania chwil jak w '95
Marka Lech zaprasza do „łapania chwil” w stylu retro. Z okazji 30. urodzin sieci Biedronka, Lech przygotował limitowaną edycję puszki inspirowaną kultowym designem z 1995 roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764