logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: First Aid Communication ponownie dla Gedeon Richter Polska

  PR 13.02.2020, przeczytano 959 razy
ilustracjastrzałka

First Aid Communication będzie koordynowała drugą edycję ogólnopolskiej kampanii "W kobiecym interesie!", której inicjatorem jest firma Gedeon Richter Polska. Agencja będzie odpowiadać za realizację działań komunikacyjnych oraz wspieranie cyklu bezpłatnych badań w wybranych województwach w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-first-aid-communication-ponownie-dla-gedeon-richter-polska,385671,artykul.html

"W kobiecym interesie" to kampania, która została zainicjowana w 2019 roku przez firmę Gedeon Richter Polska. Projekt ten powstał w odpowiedzi na wyniki raportu opracowanego przez Najwyższą Izbę Kontroli pt. „Dostępność świadczeń ginekologiczno-położniczych finansowanych ze środków publicznych na terenach wiejskich. Lata 2016-2017”, który wskazał na brak równego dostępu do ambulatoryjnych świadczeń ginekologiczno-położniczych na terenach gmin wiejskich i miejsko-wiejskich, m.in. województwa mazowieckiego. Aby zgłębić ten wątek, na potrzeby kampanii firma Gedeon Richter Polska zleciła przeprowadzenie badania, z którego wynika, że ponad 3 mln Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku lub wcale. Z kolei 40 proc. kobiet nie widzi takiej potrzeby. Dlatego też celem podjętych działań było zachęcanie Polek do regularnych badań ginekologicznych i edukacja nt. prawa do równego dostępu do podstawowych świadczeń zdrowotnych, w tym ginekologiczno-położniczych, bez względu na wiek, status majątkowy czy miejsce zamieszkania.

W ramach kampanii odbyła się pilotażowa akcja bezpłatnych konsultacji lekarskich i badań profilaktycznych w zakresie ginekologii pod hasłem „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”. W 8 miastach województwa mazowieckiego zostały przeprowadzone bezpłatne badania dla kobiet z zakresu profilaktyki ginekologicznej. Przebadano blisko 300 kobiet, z których aż 18 zostało skierowanych do dalszej diagnostyki. Agencja First Aid Communication była odpowiedzialna za realizację tego projektu i nagłośnienie go w mediach. Akcja odbiła się szerokim echem zarówno w mediach regionalnych jak i ogólnopolskich, a projekt został nagrodzony Brązowym Spinaczem w kategorii "Event Komercyjny", w konkursie "Złote Spinacze 2019" organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

- Jesteśmy pod wrażeniem jak bardzo branża doceniła naszą akcję „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”. Dzięki niej wiele kobiet otrzymało ekspercką pomoc na czas. Jako firma wspierająca kobiety i ich zdrowie czujemy nieustanną potrzebę angażowania się w projekty, które są odpowiedzią na realne potrzeby Polek. Dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować kampanię w 2020 roku. Nasza akcja bezpłatnych badań ginekologicznych zawita do kolejnych województw, tym razem w Polsce południowej. Do koordynowania tego projektu zaprosiliśmy partnera koordynującego poprzednią pilotażową akcję – komentuje Aneta Grzegorzewska, Dyrektor Pionu Korporacyjnego i Relacji Zewnętrznych Gedeon Richter Polska.

- Fakt, że firma Gedeon Richter Polska zdecydowała się na kontynuację współpracy z nami w kolejnym roku jest dla nas wyróżnieniem i potwierdzeniem dobrze wykonanej pracy w pierwszej edycji tego projektu. Cieszy nas realizacja akcji społecznych, które niosą za sobą pozytywne przesłanie i przyczyniają się do szeroko pojętych zmian na lepsze. Wierzę, że w nadchodzącym roku uda nam się przekonać jeszcze więcej kobiet, że warto badać się regularnie, jak również, że odczarujemy wstyd i zażenowanie związane z badaniem ginekologicznym - komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

O kampanii

„W kobiecym interesie” to ogólnopolska kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest zwrócenie szczególnej uwagi na zdrowie kobiet oraz edukacja w zakresie konieczności wykonywania regularnych badań ginekologicznych, jak również znajomości praw dotyczących równego dostępu do podstawowych świadczeń ginekologiczno-położniczych bez względu na wiek, status majątkowy czy miejsce zamieszkania. Kampania ma uwrażliwić współczesne kobiet, aby dbały o swoje zdrowie regularnie, nie tylko w momentach, gdy usłyszą niepokojące sygnały od swojego organizmu.

Ma również podkreślić psychologiczną rolę zdrowia kobiety w pełnieniu jej ról społecznych oraz w rodzinie. Ma przyczynić się do zwiększenia dostępu do konsultacji ginekologicznych, a także badań profilaktycznych w małych miejscowościach zgodnie z obowiązującymi standardami.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764