logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: First Aid Communication ponownie dla Gedeon Richter Polska

  PR 13.02.2020, przeczytano 969 razy
ilustracjastrzałka

First Aid Communication będzie koordynowała drugą edycję ogólnopolskiej kampanii "W kobiecym interesie!", której inicjatorem jest firma Gedeon Richter Polska. Agencja będzie odpowiadać za realizację działań komunikacyjnych oraz wspieranie cyklu bezpłatnych badań w wybranych województwach w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-first-aid-communication-ponownie-dla-gedeon-richter-polska,385671,artykul.html

"W kobiecym interesie" to kampania, która została zainicjowana w 2019 roku przez firmę Gedeon Richter Polska. Projekt ten powstał w odpowiedzi na wyniki raportu opracowanego przez Najwyższą Izbę Kontroli pt. „Dostępność świadczeń ginekologiczno-położniczych finansowanych ze środków publicznych na terenach wiejskich. Lata 2016-2017”, który wskazał na brak równego dostępu do ambulatoryjnych świadczeń ginekologiczno-położniczych na terenach gmin wiejskich i miejsko-wiejskich, m.in. województwa mazowieckiego. Aby zgłębić ten wątek, na potrzeby kampanii firma Gedeon Richter Polska zleciła przeprowadzenie badania, z którego wynika, że ponad 3 mln Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku lub wcale. Z kolei 40 proc. kobiet nie widzi takiej potrzeby. Dlatego też celem podjętych działań było zachęcanie Polek do regularnych badań ginekologicznych i edukacja nt. prawa do równego dostępu do podstawowych świadczeń zdrowotnych, w tym ginekologiczno-położniczych, bez względu na wiek, status majątkowy czy miejsce zamieszkania.

W ramach kampanii odbyła się pilotażowa akcja bezpłatnych konsultacji lekarskich i badań profilaktycznych w zakresie ginekologii pod hasłem „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”. W 8 miastach województwa mazowieckiego zostały przeprowadzone bezpłatne badania dla kobiet z zakresu profilaktyki ginekologicznej. Przebadano blisko 300 kobiet, z których aż 18 zostało skierowanych do dalszej diagnostyki. Agencja First Aid Communication była odpowiedzialna za realizację tego projektu i nagłośnienie go w mediach. Akcja odbiła się szerokim echem zarówno w mediach regionalnych jak i ogólnopolskich, a projekt został nagrodzony Brązowym Spinaczem w kategorii "Event Komercyjny", w konkursie "Złote Spinacze 2019" organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

- Jesteśmy pod wrażeniem jak bardzo branża doceniła naszą akcję „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”. Dzięki niej wiele kobiet otrzymało ekspercką pomoc na czas. Jako firma wspierająca kobiety i ich zdrowie czujemy nieustanną potrzebę angażowania się w projekty, które są odpowiedzią na realne potrzeby Polek. Dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować kampanię w 2020 roku. Nasza akcja bezpłatnych badań ginekologicznych zawita do kolejnych województw, tym razem w Polsce południowej. Do koordynowania tego projektu zaprosiliśmy partnera koordynującego poprzednią pilotażową akcję – komentuje Aneta Grzegorzewska, Dyrektor Pionu Korporacyjnego i Relacji Zewnętrznych Gedeon Richter Polska.

- Fakt, że firma Gedeon Richter Polska zdecydowała się na kontynuację współpracy z nami w kolejnym roku jest dla nas wyróżnieniem i potwierdzeniem dobrze wykonanej pracy w pierwszej edycji tego projektu. Cieszy nas realizacja akcji społecznych, które niosą za sobą pozytywne przesłanie i przyczyniają się do szeroko pojętych zmian na lepsze. Wierzę, że w nadchodzącym roku uda nam się przekonać jeszcze więcej kobiet, że warto badać się regularnie, jak również, że odczarujemy wstyd i zażenowanie związane z badaniem ginekologicznym - komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

O kampanii

„W kobiecym interesie” to ogólnopolska kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest zwrócenie szczególnej uwagi na zdrowie kobiet oraz edukacja w zakresie konieczności wykonywania regularnych badań ginekologicznych, jak również znajomości praw dotyczących równego dostępu do podstawowych świadczeń ginekologiczno-położniczych bez względu na wiek, status majątkowy czy miejsce zamieszkania. Kampania ma uwrażliwić współczesne kobiet, aby dbały o swoje zdrowie regularnie, nie tylko w momentach, gdy usłyszą niepokojące sygnały od swojego organizmu.

Ma również podkreślić psychologiczną rolę zdrowia kobiety w pełnieniu jej ról społecznych oraz w rodzinie. Ma przyczynić się do zwiększenia dostępu do konsultacji ginekologicznych, a także badań profilaktycznych w małych miejscowościach zgodnie z obowiązującymi standardami.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764